اسلام آباد خبر14:59 - 1396/07/25
اعتراف تلخ عوامل اجرایی پروژه راه آهن کرمانشاه؛

افتتاح صوری راه آهن تحت تاثیر انتخابات/مشکل اعتبار داریم

اسلام آبادخبر: افتتاح صوری راه آهن تحت تاثیر انتخابات/مشکل اعتبار داریم

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند استاندار جدید کرمانشاه  در تداوم جنب و جوش اجرایی خود، ظهر امروز سه شنبه به همراه خبرنگاران از پروژه راه آهن  بازدید به عمل آورد.

بازدید بازوند استاندار کرمانشاه از راه آهن غرب

در حالیکه مدیریت برکنار شده کرمانشاه در مرداد ماه گذشته و نیمه شب خط آهن کرمانشاه را افتتاح کرد، در جریان بازدید امروز، یکی از عوامل اجرایی راه آهن در توضیحاتی خطاب به هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه پروژه راه آهن را نیمه تمام و معطل مشکلات مالی عنوان کرد و جریان های گذشته بر پروژه راه آهن را تحت الشعاع حواشی انتخابات ریاست جمهوری دانست.

بازدید بازوند استاندار کرمانشاه از راه آهن غرب

یکی از عوامل اجرایی پروژه راه آهن کرمانشاه در جریان این بازدید به ارائه توضیحاتی درباره این پروژه به استاندار کرمانشاه پرداخت و گفت: در رابطه با پروژه راه آهن کرمانشاه مسئله مالی داریم.

وی بیان کرد: بحث انتخابات ریاست جمهوری که پیش آمد عملا این پروژه تحت الشعاع آن قرار گرفت،  دو ماهی است که از نظر مالی رها شدیم، ان شاءالله قدم شما خیر باشد و به کرمانشاه خوش آمدید با توجه به زحماتی که در گذشته کشیده شده شما آن را کامل کنید، آرزوی ما این است که هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

بازدید بازوند استاندار کرمانشاه از راه آهن غرب