اسلام آباد خبر14:05 - 1396/07/29
به نیابت از مقام معظم رهبری صورت گرفت/

تجدید بیعت پاسداران سپاه اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان+ عکس

اسلام آبادخبر: صبح امروز فرماندهی و پاسداران ناحیه مقاومت سپاه اسلام آبادغرب جهت تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز فرماندهی و جمعی از پاسداران و پایوران ناحیه مقاومت سپاه اسلام آبادغرب جهت تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

 

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان در ابتدای این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم و 1280 شهید شهرستان گفت: امروز خدمت شما رسیدیم تا تجدید بیعتی داشته باشیم با آرمان های انقلاب، امام راحل(ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) و به نیابت از معظم له به خدمت حضرتعالی رسیده ایم.

در پایان این دیدار با اهداء لوح تقدیر از سوی سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه توسط فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از امام جمعه شهرستان تجلیل بعمل آمد.

 

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در این دیدار به بیان چرایی  انحراف جامعه اسلامی و بروز حادثه ی عاشورا  ناشی از آن انحراف ها و مصیبت ها در جامعه ای اسلامی  پرداخت.

 

وی با بیان اینکه؛ عده ای به راحتی حاضر شدند آل الله را به اسارت ببرند و سر فرزند رسول الله را بالای نیزه ببرند، گفت: اگر در یک جامعه ای چند مسئله رخ بدهد این حادثه ی عاشورا احتمال دارد تکرار شود.

 

امام جمعه شهرستان اظهار داشت چند عامل باعث شد حادثه ی عاشورا به وجود بیاد اولین عامل ولایت ستیزی و امامت زدایی است. پیامبر بزرگوار اسلام در آخرین لحظات عمر شریفشان گفت من دو چیز گران بها را در بین شما می گذارم تا زمانی که به کتاب خدا و اهل بیت چنگ زده اید شما منحرف نخواهید شد.

 

 

وی افزود: اولین کاری که درست بعد از رحلت پیامبر انجام دادند گفتند وجود امام برای ما نیازی نیست وقتی قرآن، آیین نامه و بخشنامه است دیگر چه لزومی به وجود امام است آن ها گفتند علی نیازی نیست همین بزرگان کافی است تا اگر مشکلی داشتیم با ریش سفیدی کار ما را راه بیندازد.

 

حجت الاسلام مهری تصریح کرد: اگر بعد از ولایت ستیزی و امامت زدایی، دین زدایی، عدالت ستیزی و تقدس ستیزی در جامعه ای به وجود بیاید حادثه ی عاشورا تکرار می شود.

 

وی افزود: عدالت ستیزی به این معنا که یک عده جمع بشوند و بیت المال و حقوق های نجومی را از آن خود بدانند و بگویند دیگر لزومی ندارد به سویه بیت المال را پخش بکنیم یا چه اشکالی دارد یک کسی یارانه 45 هزار تومانی داشته باشد با کسی که حقوق 200 میلیونی داشته باشد، این دقیقاً یعنی دین زدایی و عدالت ستیزی و تقدس زدایی از همین جا سر چشمه می گیرد.

 

امام جمعه شهرستان با توجه به بحث عدالت زدایی گفت: وقتی می گویند طرف هزار میلییارد تومان معوقه بانکی دارد انگار ده میلیون تومان بدهی دارد ولی وقتی یک فقیر بیچاره ای برای وام اندک به بانک می رود باید دهها بار مراجعه کند، اگر در جامعه ی این اتفاق ها افتاد آرام آرام می گویند دین چه لزومی برای جامعه دارد .

 

وی افزود: در همین مملکت عده ای اعلام کردند انسان آنقدر آزاد است یک روزی هم می شود علیه خدا هم اعتراض کرد این همان دین زدایی است، یک عده ای دیگری نیز در همین سالیان قبل بودند گفتند دین را عرفی بکینم جایی مثل قم را چادری کنیم ولی مثلا فلان شهرکنار دریا یا تهران چه لزومی دارد چادری بشود اینها مثل ترکیه بشوند، این یعنی تقدس زدایی است.

 

حجت الاسلام مهری عنوان کرد: امام راحل عظیم الشأن فرمودند؛ پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به ملکت شما نرسد دقیقاً همین مسئله رو پیامبر بزرگ اسلام فرمودند که امام فرمود، قانون اسلامی برای ما مهم است پشتیبان ولایت فقیه باشید قانون اساسی ما قرآن است ولایت فقیه امام ما است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در همین مملکت عده ای بودند در یک انتخابات که برگزار شد اعتراض کردند، محضر رهبری معظم انقلاب رسیدند. آقا فرمودند؛ قانون، گفتند ما قانون را قبول نداریم انتخابات باید باطل بشود، می بینیم تاریخ مداوم در حال تکرار شدن است فقط ممکن عنوان ها و آدم های آن عوض بشود ولی عبرت ها و حوادث در حال تکرار است و اگر ما نتوانیم ازاین عبرت ها و داستان ها درس بگیریم ممکن است ماهم مثل شمر بشویم.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: اگرکسی بصیرت نداشته باشد و دنبال نائب امام زمان (عج) نباشد گفتمان امام و رهبری را خوب متوجه نشود احتمال دارد در جبهه دشمن قرار بگیرد.

 

وی گفت: رئیس جمهور آمریکا بدین خاطر  از سپاه عصبانی است که محور مقاومت در منطقه را سپاه در دست گرفته است چشم امید مستضعفین عالم به سپاه پاسداران است.

 

حجت الاسلام مهری خاطرنشان کرد: دشمنان با هدف و نقشه تمام تلاش خود را کردندکه با هزینه های زیاد و عملیات های مختلف از جمله ترور شخصیت های هسته ای، به شهادت رساندن مدافعین حرم، نزدیک شدن به مرز  و با انجام کار های تروریستی که به نظام اسلامی ضربه بزنند و اکنون هم با روی آوردن به ترور شخصیتی تهمت زدن به قوه قضاییه، بیت رهبری، بزرگان ما و سرداران ما تا با این کار نسل جوان ما را به اینها بدبین کنند.

 

وی افزود: امروز وقتی رئیس جمهور آمریکا می گوید سپاه پاسداران باید جزو سازمان تروریستی قرار بگیرد بحث موشک های بالیستک ایران را مطرح می کند نتیجه اش اینست که امروز سپاه با اقتدار در برابر دشمان داخلی و خارجی ایستاده است.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به ایام انتخابات ریاست جمهوری امسال و برچسب های ناروا و توهین هایی که به سپاه صورت گرفت، گفت: حالا فهمیده اند اشتباه کرده اند از اول نباید به این استکبار و دیکتاتور اعتماد می کردند.

 

وی افزود: چقدر رهبری معظم انقلاب فرمودند من به این ها اعتماد ندارم به این مذاکرات خوشبین نیستم الان متوجه اشتباه خود شده اند ولی باز غرورشان اجاره نمی دهد بگویند اشتباه کرده ایم می گویند آمریکا خارج بشود اشکالی ندارد ولی به اروپا اعتماد داریم.

 

حجت الاسلام مهری بیان داشت: پرچم جمهوری اسلامی به سوی قله های رفیع در حال حرکت ست چون که ولایت مداری، عدالت محوری، دین محوری و تقدس سر لوحه کار ما است.

 

وی تصریح کرد:  امروز نباید مباحث جناحی را مطرح کنیم چون اشتباه محض است یکی از مشکلاتی که جبهه ی انقلاب و حضور و نیروهای حزب الله دارد خودشان را کوچک کرده اند و درون احزاب خودشان را محدود به یک دیدگاه کرده اند که این بسیار اشتباه است، در واقع  احزاب و گروها باید خودشان را به طرف بچه ها و گروه های انقلابی بیاورند، حزب ما فقط حزب ولایت فقیه و جمهوری اسلامی است هرکس می خواهد می تواند به این حزب نزدیک بشود، ما فقط یک دیدگاه و جریان را قبول داریم و آن گفتمان امام راحل و رهبری است.