اسلام آباد خبر11:52 - 1396/08/13
با حضور اقشار مختلف مردم/

مراسم یوم الله 13 آبان در اسلام آبادغرب برگزار شد

اسلام آبادخبر: مراسم یوم الله 13 آبان با حضور گسترده دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،مراسم گرامیداشت روز جهانی «استکبارستیزی» با شعار «هیهات من‌ الذله» و «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در مقابل مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد.

در این مراسم دانش‌آموزان با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیسم»، شعار «مرگ برآمریکا»، به سمت محل تجمع در مرکز شهر راهپیمایی نموده و انزجار خود را از سیاست‌های استکباری آمریکا اعلام کردند.

در پایان مراسم با آتش زدن پرچم آمریکا و آدمک ترامپ، اسلام آبادی ها فریاد مرگ بر آمریکا را سر دادند و با قرائت قطعنامه و فریاد «الله اکبر خامنه ای رهبر»، جنایات این کشور را در حق ملت ایران محکوم کردند.

 

حسن رجبی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این مراسم در خصوص جنایات آمریکا و توطئه های آن بر علیه جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخن پرداخت.

 

وی با اشاره به نامگذاری روز 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار، گفت: این روز  یادآور سه واقعه مهم؛ تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358  در تاریخ معاصر ایران است.

مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب با بیان اینکه برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی همواره باید 3 عنصر را مدنظر قرار دهیم، گفت: اولین عنصر علم آموزی است  و دومین عنصر دشمن شناسی است که آمریکای جهانخوار در راس آنها قرار دارد که سابقه دشمنی اش به سال 1339 برمی گردد که دولت مردمی مصدق را با کودتا سرنگون کرد و پس از آن توطئه های فراوانی علیه جمهوری اسلامی انجام داده است .

وی افزود: آمریکای جهانخوار وقتی نتوانست جلوی پیروزی انقلاب را بگیرد 8 سال جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد که جان هزاران نفر از جوانان ما را گرفت و پس از آن انواع فشارها و تحریم ها را بر علیه ملت ایران به کار گرفت.

رجبی با اشاره به بین المللی بودن قرارداد برجام، گفت: با تلاش رییس جمهور و وزیر امور خارجه، سیاست های دولت تدبیر و امید توانست آمریکا را در جهان منزوی کند.