اسلام آباد خبر12:34 - 1396/08/24
گزارش/

نقش پر رنگ سپاه اسلام آباد غرب در کمک رسانی به زلزله زدگان+تصاویر

اسلام آبادخبر: فرماندهی و پرسنل سپاه اسلام آبادغرب با حضور در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب به مردم مصیبت زده این دیار امدادرسانی می کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  فرماندهی و پرسنل سپاه اسلام آبادغرب با وجود اینکه خانواده هایشان نیز در شهر خویش از زلزله در امان نبودند با حضور در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب به یاری مردم مصیبت زده این دیار شتافته و به ایشان امدادرسانی می نمایند.

فرمانده سپاه اسلام آباد غرب در شب زلزله با حضور در بیمارستان شهرستان و مدیریت بحران آرامش قابل تحسینی را حکم فرما کرد و در جمع مردم حادثه دیده‌ی سرپل ذهاب با سخنرانی تلاش برای آرامش روانی مردم نمود.

 

 

نیروهای سپاه و بسیج اسلام آبادغرب در شهر زلزله زده سرپل ذهاب علاوه بر کنترل نظم و امنیت، با ماشین آلات و خودروهای سپاه اسلام آبادغرب در توزیع مواد غذایی، پتو، آب و آذوقه به زلزله زدگان مظلوم خدمت رسانی می نمایند.

جمعی از نیروهای سپاه و بسیج اسلام آبادغرب نیز برای کمک رسانی در شهرستان اسلام آبادغرب درآماده باش کامل به سر می برند و در چند روز گذشته در کنار نیروهای هلال احمر، نیروی انتظامی و ستاد بحران شهرستان  به زلزله زدگان اسلام آبادغرب خدمت رسانی رسانی نموده و همچنین در تامین امنیت مناطق زلزله زده مسکن مهر اقدام نمودند.

 

 

گفتنی است؛ بسیج جامعه زنان اسلام آبادغرب و بسیج دانشجویی نیز در جلب کمک های مردمی شهرستان و اعزام به مناطق زلزله زده نقش مهمی را ایفا می نمایند.

شایان ذکر است؛ از ساعات اولیه وقوع زلزله در یکشنبه شب 21 آبان 96 در شهرستان اسلام آبادغرب نیروهای سپاه و بسیج اقدام به امر کمک رسانی به مصدومین زلزله زده نمودند و با حضور در بیمارستان اسلام آبادغرب بیش از 60 نفر از مصدومین زلزله زده توسط نیروها و خودروهای سپاه اسلام آبادغرب به بیمارستان های کرمانشاه منتقل شدند.