اسلام آباد خبر12:36 - 1396/09/04
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

نابودی فتنه ی تکفیری صهیونیستی داعش با تفکر بسیجی مُیسر شد/ سپاه و بسیج در کنار حادثه دیدگان زلزله

اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب نابودی فتنه ی تکفیری صهیونیستی داعش با تفکر بسیجی و فرمایشات رهبری مُیسر شد.

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبرضمن  گرامیداشت هفته بسیج، از طرف فرماندهی، پاسداران و بسیجیان سپاه شهرستان مصیبت وارده را به بازماندگان خانوداه های مصیبت دیده در زلزله استان کرمانشاه تسلیت گفت.

 

وی اظهار کرد: هفته بسیج امسال با سال های گذشته تفاوت دارد آن هم بخاطر حادثه ی زلزله اخیر که باعث شد هموطنان و هم استانی های عزیزمان در شهرستان های اسلام آبادغرب، دالاهو، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، قصر شیرین و گیلانغرب دچار حادثه شوند و باعث تألم روحی برای کلیه مردم و مسئولین بخصوص پاسداران و بسیجیان گردید.

 

 

فرمانده سپاه شهرستان گفت: هفته بسیج امسال تحت شعاع حادثه ی زلزله قرار گرفت و در این هفته که از 29 آبان ماه روز شمار هفته بسیج انجام شد بسیجیان و پاسداران شهرستان اسلام آبادغرب بیشترین تلاش خود را برای  کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله به عمل آوردند و روز ها و شبها در کنار حادثه دیدگان  حضور پیدا کردند.

 

 

وی افزود:هفته بسیج امسال تفاوت دیگری که با سال های گذشته دارد این است که با نابودی فتنه ی تکفیری، وهابی، صهیونیستی داعش مصادف گردید و آن هم مُیسر نشد مگر با تفکر بسیجی وبا حضور بسیجیان ایرانی و گردان های فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حزب الله لبنان و حَشد الشعبی عراق، که تمام این عزیزانی که برای نابودی فتنه ی تکفیری ها کمک کردند همگی ساخته شده ی تفکر بسیجی و برگرفته از فرمایشات رهبر سفر کرده ی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می باشد.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان با اشاره به اینکه در هفته ی بسیج برنامه هایی که توسط بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب اجرا خواهد شد؛ گفت: دیدار و سرکشی از خانواده ی معظم شهدا، دلجویی از حادثه دیدگان زلزله اخیر، غبار روبی از مزار شهداء، حضور در نماز جمعه و در آخرین روز از هفته بسیج 5 آذر ماه گرده همایی بزرگ شکوه مقاومت با حضور گردان های  بیت المقدس در مصلای نماز جمعه می باشد.