اسلام آباد خبر17:06 - 1396/09/09
گزارش تصویری/

برگزاری یادواره شهدای گردان خط شکن حمزه سیدالشهداء (ع) در اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: مراسم یادواره شهدای گردان خط شکن حمزه سیدالشهداء (ع) در روستای مومه ای از توابع اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز به همت حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء یادواره شهدای گردان خط شکن حمزه سیدالشهداء (ع) در دهستان مومه ای از توابع حومه جنوبی اسلام آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید.


در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران، مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان و بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه حوزه سیدالشهداء حضور داشتند، جناب سرهنگ خدادادیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب ضمن عرض خیر مقدم به حضار به بیان اهمیت برگزار چنین برنامه هایی پرداخت.

 

 

وی گفت: یادواره شهدا نشان از زنده نگهداشتن و پاس نهادن به ارزش های دفاع مقدس می باشد. اگر ما نتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جامعه مردم نهادینه کنیم چطور می توانیم انقلاب جمهوری اسلامی را بیمه و نگه داریم .

 

 

وی تصریح کرد : شهدای انقلاب اسلامی با گذر از نفس خود توانستند کاری عظیم در سطح جهان انجام دهند و به دشمنان بفهمانند که ایرانی تا زنده است رزمنده است و از هیچ قدرتی جزء قدرت پرودگار ترسی ندارد.

 

 

در ادامه حجت السلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب ضمن عرض تبریک ایام ماه ربیع الاول و ایام ولادت های اهل بیت عصمت و طهارت به ارزش والای شهدای انقلاب اسلامی  اشاره کرد و گفت: شهدای زمان جنگ تحمیلی با حضور خود در جبهه ها توانستند یک حماسه جهادی خلق کنند و و روحیه بسیجی و انقلابی گری را به نسل امروز جامعه انتقال دهند.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب با تاکید بر گسترش روحیه جهادی و بسیجی در سطح مدیران ادارات، گفت: اگر در اداره ای یک روحیه جهادی و بسیجی مانند وجود نداشته باشد خیلی از مشکلات اصلی شهر و استان از آن اداره نشات می گیرد . ما بایستی بتوانیم این روحیه بسیجی را در سطح کل ادارات گسترش و نشر دهیم .

 

 

وی افزود : در همین زلزله اخیر خیلی از ادارات و ارگان ها از همان ابتدای بحران با یک روحیه جهادی وارد عمل شدند و معنا بسیجی بودن را به عمل نشان دادند و خیلی از مشکلات مردم طی همان روز برطرف شد. این همان روحیه است که حضرت امام خمینی (ره) به آن اشاره می کرد و مقام معظم رهبری بار ها کلیه مسئولان کشوری را به کار جهادی و بسیجی توصیه کرده است .

 

 

حجت الاسلام مهری خاطرنشان کرد : اگر ما توانستیم در این مدت چندین سالی که از طول عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران در سطح کشور و بین الملل موفق و پیروز شویم بخاطر وجود روحیه جهادی و بسیجی است که ما این روحیه را از رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم اهل بیت (ع) آموختیم.


در پایان این مراسم تعدادی از بسیجیان هنرمند حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) به سرودن شعر حماسی و شهادت طلبی کُردی پرداختند .