اسلام آباد خبر13:48 - 1396/09/11
گزارش/

نقش مهم زنان بسیجی اسلام آبادغرب از پشتیبانی جبهه های دفاع مقدس تا خدمت رسانی به زلزله زدگان+تصاویر

اسلام آبادخبر: زنان بسیجی اسلام آبادغرب از پشتیبانی جبهه های دفاع مقدس تا خدمت رسانی به زلزله زدگان نقش بسزایی را ایفا نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  زنان بسیجی شهرستان اسلام آبادغرب از پشتیبانی جبهه های دفاع مقدس تا خدمت رسانی به زلزله زدگان نقش مهم و بسزایی را ایفا نمودند.

 

بتول بیگرضایی مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان اسلام آبادغرب درگفتگو با اسلام آباد خبر، در خصوص نقش زنان در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت : مهمترین نقش را در پشت خط مقدم جبهه ها را زنان و خواهران فداکار ایرانی ایفا کردند .

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
وی افزود: در شهر اسلام آباد تعدای از خواهران در زینبیه خیابان راه کربلا محل حوزه علمیه قدیم مستقر بودند و ما این توفیق را داشتیم که با خواهرانی که در پشت جبهه  از رزمندگان اسلام  پشتیبانی می کردند  و در زمان بمباران شهر اسلام آبادغرب به همراه نیروهای امدادی به کمک زخمی ها می رفتیم  و حتی پیکر شهدا را  جمع آوری می کردیم .
 
  بیگرضایی در خصوص  کارهای انجام شده خاطرنشان کرد: از جمله این اقدامات پشتیبانی که توسط خواهرانی که در زینبیه کار می کردند؛ کمک امدادگر در بیمارستان ها، شستن پتوها ، ملحفه ها ودوخت و دوز و شستشوی لباس رزمندگان ، بسته بندی مواد غذایی برای خطوط مقدم ، پخت مربا برای رزمندگان و ... عنوان کرد.


وی افزود: یکی از کارهای مهمی که خواهران زینبیه بصورت داوطلبانه انجام میدادند  جمع آوری کمک های مردمی با مراجعه به درب منازل مردم دلسوز و شهید پرور شهرستان بود که در همه حال با وصف اینکه خودشان محتاج بودند ولی از کمک به رزمندگان دریغ نمی کردند.

 

 

بتول حیرانی پور مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان اسلام آبادغرب نیز با اشاره به نقش پر رنگ زنان بسیجی اسلام آبادغرب از پشتیبانی جبهه های دفاع مقدس تا خدمت رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه در زلزله اخیر، اظهار کرد: از صبح روز بعد از زلزله شب 21 آبان 96 خواهران بسیجی امدادگر جهت کمک به مصدومین به بیمارستان اسلام آبادغرب اعزام شدند و پس از رسیدن نیروهای کمکی بخش امداد و درمان، خواهران بسیجیدر جبهه پشتیبانی  زلزله زدگان به فعالیت پرداختند.

 

وی افزود: کلیه پایگاه ها و حوزه های بسیج خواهران در امر جمع آوری و بسته بندی مواد غذایی و اقلام خوراکی، پوشاک و سایر کمک های مردمی فعالیت وحضور چشم گیری داشتند.

 

خانم حیرانی پور گفت:  بسیج خواهران علاوه بر کمک به پخت غذای گرم در تهیه و بسته بندی شیرینی محلی(بژی) کمک نموده و محموله های کمک های مردمی را برای زلزله زدگان سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب ارسال نمودند.