اسلام آباد خبر11:28 - 1396/09/13
رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی کرمانشاه خبر داد

برگزاری مراسم گلریزان با حضور پهلوانان شهر کرمانشاه برای کمک به زلزله‌زدگان

اسلام آبادخبر: رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه گفت: مراسم گلریزان با حضور پهلوانان شهر کرمانشاه برای کمک به زلزله‌زدگان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سالار احمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مراسم گلریزان با حضور پهلوانان شهر کرمانشاه برگزار شد و همچنین تیم‌های مختلفی به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند تا اوضاع آن مناطق را مورد بررسی قرار بدهند.

وی با اشاره به اینکه چند کاروان کمک‌های اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان استان کرمانشاه برای ساکنان این مناطق ارسال شد، گفت: این اقدام توسط کمیسیون بهداشت، درمان و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر کرمانشاه انجام گرفت.

رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر کرمانشاه ادامه داد: هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در ارسال این محموله شامل پتو، مواد غذایی، کنسرو، البسه و... همکاری داشته است.

احمدزاده با اشاره به اینکه کمک‌ها را براساس همکاری و افراد معتمد در هر نقطه توزیع کردیم، از سرکشی روحانیان، ورزشکاران، بزرگان، پهلوانان ومسؤولانازگوواورواقع در حومه شهرستان اسلام آباد غرب تا قلعه‌شاهین واقع در حومه شهرستانسرپل‌ذهاب در قالب هیأت‌های مختلف به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه خبر داد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در تدارک، تقسیم و توزیع کمک‌های مذکور هماهنگی و مساعدت لازم را انجام داد، متذکر شد: کمک‌های جمع‌آوری شده در قصرشیرین نیز توزیع شد.

وی با تصریح بر اینکه مراسم گلریزان در زورخانه فردوسی شهر کرمانشاه برگزار شد، عنوان کرد: مراسم گلریزان در کرمانشاه آغازی برای آغازی شد برای اینکه مشابه همین اقدام در شهرستان‌های سنقروکلیایی، قصرشیرین، اسلام‌آباد غرب،هرسینوکنگاورانجام بگیرد.

رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به جمع‌آوری مقدار قابل توجهی هدایا و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و مردم نوع‌دوست استان کرمانشاه برای یاری رساندن به زلزله‌زدگان، یادآور شد: مردم کرمانشاه همواره دارای روحیه پهلوانی و کمک به هم‌نوع هستند.
انتهایپیام/