اسلام آباد خبر13:06 - 1396/10/09
در سالروز خلق حماسه ملی 9 دی؛

رمز گشایی از فتنه88/ مدیریت اقناعی رهبر ناجی کشور است

اسلام آبادخبر: مدیریت اقناعی رهبر انقلاب در کنار حماسه آفرینی مردم در 9 دی کلید خاموشی فتنه 88 بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، ، بعد از هشت ماه فتنه و آشوب در کشور و با کلید واژه تقلب مردم بصیرت انقلابی خود را به نمایش گذاشته و دشمنان را مایوس کردند؛ موفقیتی که  به فرموده مقام معظم رهبری دشمن را مایوس کرد.

هشت ماه فتنه و آشوب کف خیابانهای کشور، از سوی آن ور آبی ها ساماندهی می شد فتنه ای که در آن پیام مریم رجوی مخابره می شد که می توان و باید بر این رژیم غلبه کرد.

اگرچه همه این آشوبها با یک رمز آن ور آبی تقلب به پا شد اما در سوی دیگر میدان وقتی دود و آتش فتنه جلو چشمان مردم و برخی خواص را گرفته، کلید واژه دیگری از زبان رهبر جاری می شود؛ کلید واژه این عمار که در زمان خانه نشینی حضرت علی(ع) هم شنیده شد.

تبیین حقیقت، اقدام بزرگ عمار

به گفته معظم له، در جنگ صفین یکی از کارهای مهم جناب عمار یاسر تبیین حقیقت بود چون جناح مقابل که جناح معاویه بود تبلیغات گوناگونی داشت کسی که از این طرف خود را موظف کرده بود در مقابل این جنگ روانی بایستد جناب عمار یاسر بود نقش نخبگان و خواص نیز این است که این بصیرت را نه تنها در خود بلکه درمیان دیگران به وجود آورند کجا هستند آن شخصیتهای بزرگی که دنبال جانبازی رفتند؟ این عمار؟

زمان می گذرد ماه های پر فتنه و آشوب هر روز با یک سناریوی جدید سپری می شود؛ از کشته سازی ها تا نشستهای مطبوعاتی، از اعلام پیروزی قبل از موعد تا منطق قابل تامل فرزند این شهر و داماد این شهر.

به گفته سران فتنه، خیلی ها می گویند رای کاندیدای برگزیده پنج میلیون نفر نیست این آمار واقعیت ندارد، بلکه رای وی 470 هزار بوده، همچنین آنان چنین سخنان نابخردانه ای را مبنی بر اینکه آذربایجان و ترک زبان ها فرزند خود را نمی گذارد و به کس دیگری رای بدهد منتشر می دادند.

اما رفته رفته کلید واژه تقلب رنگ باخت و دشنه تغییر از آستین فتنه گران بیرون زده به گونه ای که  در روز عاشورا حرفها و شعارهای فتنه گران شام عاشورا رنگ و بوی دیگری به خود گرفت مردم در جواب به این فتنه گری ها در روز نهم دی 88  به خیابان آمدند تا شورش فتنه گران را خود جمع کنند.

مردم خود فتنه را پاسخ دادند

مقام معظم رهبری در واکنش به این خلق حماسه فرمود:" مردم ما در مقابله با فتنه خودشان به پا خاستند، 9 دی در سراسر کشور مشت محکمی بر دهان فتنه گران زد."

به اذعان جهانیان و رسانه ها این حضور مردم 9 دی را در تاریخ ماندگار کرد و همگان را در بهت و حیرت فرو برد.

به فرموده مقام معظم رهبری آن که وارد عرصه سیاست می شود باید مانند شطرنج باز ماهر هر حرکتی می کند سه چهار حرکت را پیش بینی کند، شما این حرکت را می کنید رقیب در مقابل آن حرکت دیگری می کند باید به فکر این باشید چه حرکتی می خواهید بکنید که در حرکت دوم در نمانید، امروز این حرکت را نکنید اگر کردید ناشی هستید.

در این شطرنج سیاست از بالا به پایین غربیها با کاتالیزرهای داخلی شکست و مدیریت مردم بر مردم که ریشه در سیره امامان معصوم دارد پنبه های دشمنان رشته شد البته نباید از این غافل شد فتنه گری ها همچنان ادامه دارد و تنها رنگ و لعاب آن تغییر می کند؛ یک روز با حمله نظامی یک روز با محاصره، یک روز با به کارگیری نوچه های داخلی.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، در کنار حضور پرشکوه مردمی و تجدید میثاق مجدد با امام خامنه ای، هشت ماه مدیریت اقناعی و هدایت بنیان رهبر انقلاب در اوج سنگین ترین فتنه ها سبب خاموش شدن آتش فتنه در کشور شد همینک نیز بیداری و بصیرت افزایی توام با ولایت مداری مردم در کنار تحقق شعارهای اقتصاد مقاومتی و اجرای آن فتنه های آینده علیه این مرز و بوم به راحتی خاموش خواهد شد.