اسلام آباد خبر20:30 - 1396/10/09

بيانيه جمعی از هنرمندان اسلام آبادغرب به مناسبت حماسه 9 دي

اسلام آبادخبر: هنرمندان شهرستان اسلام آبادغرب در بیانیه‌ای اعلام کرد: 9دی تبلور اراده انقلابی و آگاهانه ملت ایران در برابر 3دهه فتنه اندوزی نظام سرمایه داری بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، هنرمندان شهرستان اسلام آبادغرب در به مناسبت یوم‌الله 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دی ماه خاطر انگیز ترین ماه برای انقلاب ایران است چرا که حماسه های بزرگ انقلاب در این روز رقم خورده و آغازگر حرکت انقلابی و اراده آگاهانه ملت ایران است.

19 دی ماه سال 56 اولین طلیعه انقلاب ایران رقم خورد و به دنبال آن سلسله حوادثی اتفاق افتاد که منجرم پیروزی انقلاب در بهمن 57 شد.

درست پس از سه دهه این اراده و بصیرت انقلابی در 9 دیماه 88 شکل گرفت و آتش فتنه گری ایادی آمریکایی و غرب را ختموش کرد. و زمینه تحکیم بنیان های انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

آری 9 دی حماسه ای دیگر در انقلاب ایران بوده و به قول امام راحل باید از آن به ایامم الله یاد کرد و برای همیشه این روز را گرامی داشت و یاد و خاطره ی آن را در تاریخ ذهنمان برای نثل های اینده ثبت کرد.

9دی 88 میراث سه دهه مقاومت ملت ایران در مقابل هرگونه فتنه اندوزی نظام سرمایه داری به ویژه آمریکا بود چرا که ملت ایران در این روز حماسه ای را خلق کردند که جهانیان را در بهت حیرت آوری فرو برد و در حقیقت این روز تمام برنامه ریزی های نظام جهانی سلطه را علیه ملت ایران به هم ریخت. به همین دلیل 9دی را باید بیعت جوانان نثل دوم و سوم انقلاب با امام و رهبری و ارزش ها انقلاب دانست.

مردم ایران حماسه ای را خلق کردند که امید معاندین داخلی و خارجی نظام را به یأس و ناامیدی تبدیل کرد و بدون شک تاریخ این استقلال خواهی و عزت طلبی و مبارزه طلبی و شجاعت ملت ایران را تحسین و ثبت خواهد کرد.

نگاهی کوتاه به فتنه اندوزی نظام سرمایه داری به رهبری آمریکا و حامیان داخلی آن ها حکایت از یک موضوع دارد و آن جلوگیری از عزت ملت ایران و رشد و پیشرفت ایران اسلامی است، لذا تلاش های آن ها با هزینه های هنگفت برای سط کردن این مسیر ادامه دارد و آتش فتنه ها را بر می افروزند تا شاید روزی شعله ی آ« تمام جامعه را بگیرد و سرنوشتی جدید به مانند گذشته ای قبل از انقلاب ایران برای حضور قلدر مابائانه خود رقم بزنند. لذا هر روز به دنبال خلق فتنه های جدید هستند.

تفرقه بین ملت ایران ایجاد بدبینی نسبت به حاکمیت و ارزش های اصیل انقلاب از اقدامات آن ها است. اما دشمنان می دانند ه مردم ایران قادر هستند حماسه های 9دی زیادی را خلق کنند و به راحتی دست از ارزش های انقلاب خود بر نمی دارند اما ملت ایران در آستانه سی و نهمین بهار انقلاب خود همچنان پای در رکاب انقلاب خود دارند و آماده اند تا در کنار فتنه های دشمنان حماسه های بزرگ تری را حمایت از ایران اسلامی خلق کنند.

هنرمندان اسلام آبادغرب ضمن تبریک نهم دی ماه روز بصیرت و ولایت همراه با تمامی اقشار و آحاد جامعه ایران هرگونه توطئه و فتنه های دشمنان ایران اسلامی را محکوم و بر وحدت وهمدلی حول ارزش های انقلاب اسلامی میزان تأکید دراد و تنها راه مقابله با این فتنه اندوزی ها را تبعیت از ولایت فقیه و پیروی از منویات ارزشمند رهبر فرزانه ی انقلاب امام خامنه ای(مد ظله العالی) می داند.