اسلام آباد خبر09:02 - 1396/10/17
فلاحت پیشه مطرح کرد:

عدم تامین کانکس بخشی از مناطق زلزله زده/ مردم همچنان در سرما به سر می برند/ سوال از وزرا در صورت عدم رفع مشکلات

اسلام آبادخبر: نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو با انتقاد از اینکه ناآرامی های اخیر امدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاه را تحت شعاع قرار داد، گفت: بر اساس گزارش های واصله کانکس بخشی از روستاهای دالاهو، گهواره و سرپل ذهاب تامین نشده و مردم هنوز در سرما به سر می برند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در رابطه با آخرین وضعیت اسکان زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: متاسفانه ناآرامی ها و اعتراضات روزهای اخیر فراموشی زلزله زدگان کرمانشاه را به همراه داشت و شاهد کوتاهی کارشناسان و متولیان امر در انجام وظیفه خود هستیم.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، افزود: بر اساس گزارش های واصله کانکس بخشی از روستاهای دالاهو، گهواره و سرپل ذهاب تامین نشده و مردم هنوز در سرما به سر می برند.

وی ادامه داد: هر چند مقرر شد برای همه افرادی که در زلزله اثاث منزل‌شان تخریب شده، وام ارائه شود اما متاسفانه در این رابطه سلیقه ای عمل شده و این موضوع در حد یک ادعا باقی مانده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات داخلی زلزله کرمانشاه و امدادرسانی به زلزله زدگان تحت شعاع قرار گرفت و برخی ازمسئولان و مدیران از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند.

وی ادامه داد: مردم کرمانشاه نسبت به عدم تحقق وعده های داده شده گلایه دارند و به عنوان یک مطالبه عمومی باید پیگیری مشکلات آنها در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم اسلام غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی افزود: چنانچه نسبت به این مهم بی توجهی شود به طور قطع در هفته آینده نمایندگان استان این موضوع را در قالب سوال و تذکر از وزرا پیگیری خواهند کرد./

منبع: خانه ملت