اسلام آباد خبر10:37 - 1396/10/18
رئیس سازمان تیبلیغات اسلامی شهرستان مطرح کرد:

مطالبه حق و اغتشاش دو مقوله جداگانه است/مسئولان به مشکلات مردم رسیدگی کنند

اسلام آبادخبر: رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان اسلام آبادغرب گفت: مطالبه حق واغتشاش دو مقوله جداگانه است.

حجت الاسلام علی اوسط کماسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام ابادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهارداشت: عده ای از مردم به خاطر عدم رسیدگی وعدم پاسخگویی در رابطه با موسساتی که پول های آنها  را برده اند واینکه انرژی منفی پشت سرهم شنیدند از جمله گران شدن بنزین، قطع شدن یارانه 30 میلیون نفر، بیکاری و.. مطالبات آرامی داشتنئدکه مسئولان آنرا به حق می دانند.

 

 

حجت الاسلام علی اوسط کماسی تصریح کرد: اما در این جریان طاغوت ها ونوکران آنها دایه مهربانتر از مادر شدند. عده ای مزدور، جنایتکار واغتشاشگر را تشویق به خرابکاری نموده واز آنها حمایت کردند.

وی افزود: امریکار که مردم ایران را تروریست می خواند ودر هرجای دنیا جنایتی است یک سوی آن به امریکا برمی گردد، آل سعود ملعون که جنایتکاران داعش را حمایت مالی می کرد، زن وکودکان مظلوم یمن را هم در معاصره اقتصادی ، داروی و... قرار داده وهر روز با خلبانهای اجاره ای به شهادت می رساند ، رژیم جعلی اسرائیل کودک کش حامی این جنایتکاران شده اند.

 

 

وی در ادامه عنوان کرد : سئوال این است آیا:  پرچمی که 23 بار نام خداوند روی آن است ونماد وغیرت وموجودیت ایران است آتش زدن مطالبه مالی است یا جنگ با اسلام وایران ، آیا آتش زدن حسینیه ها ومساجد که داخل آن قرآن است درخواست رفع گرانی وبیکاری است ، آیا قمه کشیدن واسلحه کشیدن اعتراض مسالمت آمیز است ، آیا کشتن پدر وپسر 14 ساله در درود جزء جنایت کار دیگری است.

 

 

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب تاکید کرد: قطعا" اسرائیل وآمریکا وآل سعود که از محور مقاومت سیلی محکمی خورده اند می خواهند زخم عمیق خود را با این کار التیام ببخشند امام کور خوانده اند، مردم حزب الهی منتظرند تا قانونی جواب آنها بدهند وخواهند داد، اما مسئولان به مشکلات مردم رسیدگی کنندبا اختلاس کنندگان ومفسدین اقتصادی قاطعانه برخورد نمایند و اغتشاش گران  را برخورد انقلابی بکنند.