اسلام آباد خبر11:37 - 1396/10/23
رییس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

اعزام جمعی از مددجویان اسلام آبادغرب به زیارت آستان مقدس امام هشتم(ع)

اسلام آبادخبر: رییس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب از اعزام جمعی از مددجویان اسلام آبادغرب به زیارت آستان مقدس امام هشتم(ع) خبر داد.

 محمد بیگزاده رییس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، با ارائه گزارشی از اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی، از اعزام 65 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) خبر داد.

 

بیگزاده  با بیان اینکه کمیته امداد تلاش خود را برای ایجاد فرصت زیارت برای تمام دل‌های مشتاق که تابه‌حال توفیق زیارت امام رضا (ع) را نداشته‌اند فراهم می‌کند، گفت: در سال جاری برای 112 نفر از مددجویان شهرستان اسلام آبادغرب شرایطی را فراهم آوردیم تا این عزیزان در این سفر معنوی شرکت داشته باشند.

 

رییس کمیته امداد شهرستان با اشاره به اینکه این مددجویان ساکن مناطق محروم هستند و از خدمات فرهنگی این نهاد کمتر بهره برده‌اند، گفت: هزینه اعزام این مددجویان 40 میلیون تومان شده است.

 

وی در ادامه افزود: در حال حاضرتعداد 200مددجوکه تابه‌حال به این سفر معنوی مشرف نشده‌اند، نیازمند کمک خیران و نیکوکاران شهرستان بوده تا بتوانند از نزدیک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را زیارت کنند.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در پایان با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز 213 نفر از مددجویان به مشهد مقدس اعزام شدند، گفت: 64 میلیون تومان هزینه برای آن‌ها پرداخت‌شده است.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، تعداد ۲۰ مددجوی کمیته امداد شهر حمیل روز پنج شنبه راس ساعت 7 صبح به مقصد مشهد مقدس عزیمت نمودند.

 

به گفته یوسف نوری رییس کمیته امداد بخش حمیل در حال حاضر ۶۴ نفر از مددجویان چشم انتظار مشرف شدن به پابوس بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) نیازمند کمک خیران و نیکوکاران می باشند.