اسلام آباد خبر08:58 - 1396/11/19
به مناسبت دهه مبارک فجر/

یادواره 43 شهید دهستان حسن آباد اسلام آبادغرب برگزارشد+تصاویر

اسلام آبادخبر: به مناسبت دهه مبارک فجر یادواره 43 شهید دهستان حسن آباد در اسلام آبادغرب برگزارشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به همت حوزه مقاومت مرصاد یادواره 43 شهید در دهستان حسن آباد از توابع اسلام آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید.

 

در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران، مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان و بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه حوزه مرصاد حضور داشتند، سروان پاسدار محسن محمدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج مرصاد ضمن عرض خیر مقدم به حضار به بیان اهمیت برگزاری چنین برنامه هایی پرداخت.

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان در این مراسم ضمن تبریک و تسلیت ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه یاد و خاطره شهدا، امام(ره) شهدا و به ویژه 43 شهید دهستان حسن آباد را گرامی داشت.

 

 

وی با بیان اینکه؛ حضور در مجلس شهدا توفیق می خواهد، افزود: سر سفره شهدا نشستن توفیق می خواهد و این توفیق به همه کس داده نمی شود.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب  با بیان اینکه, در این جلسات کوتاه نمی توان حق مطلب را در خصوص مقام والای شهدا ادا کرد، عنوان کرد: در عظمت و بزرگی شهدا همین بس که در آیات قرآن و سخن بزرگان؛ اولین کسانی که وارد بهشت می شوند شهدا هستند و می فرمایند؛ اولین قطره ای که از خون شهید ریخته می شود تما گناهان شهید ریخته می شود و چه عظمتی بالاتر از این که می گویند شهدا زنده اند و نزد پروردگار روزی می خورند.

 

وی با اشاره به تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب های جهان، گفت: انقلاب ما برخلاف دیگر انقلاب های جهان الهی بوده و شعار نه غربی، نه شرقی را سر داد و تفاوت عمده انقلاب ما این است که درخت انقلاب با خون شهدا و جوانان پاک این مرز و بوم به ثمر نشسته و شاخ و برگ گرفته و از ابتدای انقلاب تاکنون با خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم آبیاری شده است.

 

حجت الاسلام مهری تصریح کرد: دشمن شعار انقلاب را به درستی دریافته و می داند انقلاب چه اهدافی را دنبال می کند، لذا بدنبال ضربه زدن به تفکر انقلابی و تفکر شهادت و مقاومت است، اما متاسفانه برخی از مسئولین  نادان ما این پیام را در نیافته اند.