اسلام آباد خبر13:50 - 1396/11/21
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اسلام آبادغرب مقاومت و دشمن ستیزی را در کارنامه خود دارد/دعوت از مردم شهیدپرور شهرستان برای حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اسلام آبادخبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب مردم شهید پرور شهرستان را به حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و خلق حماسه ای دیگر دعوت کرد.

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان در گفتگو بااسلام آبادخبر، از مردم مردم شهید پرور شهرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خلق حماسه ای دیگر دعوت بعمل آورد.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب اظهار کرد:  با توجه به اینکه شهر اسلام آبادغرب به نام مقاومت یعنی شهری که دشمن ستیز است و از بین بردن نفاق در کارنامه درخشان خودش دارد از مردم غیور دعوت میکنیم  با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال  باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: دشمن صهیونیستی، استکبار و منافقین به دنبال این هستند که پایه های نظام اسلامی را تضعیف کنند، به لطف و هوشیاری مردم مسلمان و انقلابی هیچ وقت نتوانسته اند این کار خود را عملی سازند.

 

 

سرهنگ خدادادیان عنوان کرد: دشمن قصد داشت نماد و ارزش انقلابی گری ما ( 9دی ) را با اغتشاش تحت شعاع قرار دهد اما با بصیرت و حضور به موقع مردم خنثی گردید، دشمن هم در این فکر است که این نماد ارزشی انقلاب اسلامی که سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است و بیش از 300 هزار شهید خون خودشان را فدای این انقلاب کرده اند به حاشیه بکشاند.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان تصریح کرد: لازم است مردم انقلابی، ولایت مدار، دین مدار و غیرتمند اسلام آبادغرب همچون سال های گذشته و حتی پررنگ تر و پرشور تر در این مراسم یوم الله حضور پیدا کنند.