اسلام آباد خبر12:50 - 1396/11/21
به مناسبت دهه فجر صورت گرفت/

افتتاح مهد قرآنی در اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور فرمانده سپاه شهرستان مهد قرآنی و پیش دبستانی روشا در اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروزبه مناسبت دهه مبارک فجر با حضور فرمانده سپاه شهرستان، مهد قرآنی و پیش دبستانی روشا که به همت بسیج جامعه زنان و حمایت سپاه شهرستان تاسیس و تجهیز گردیده توسط خانواده معظم شهدا در اسلام آبادغرب افتتاح شد.

 

 

 سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان در آیین افتتاح این مرکز قرآنی با اهدای درود و صلوات به روح پرفتوح شهدا و امام(ره) شهدا، گفت: امروز که این مهد قرآنی برای تربیت فرزندان شما افتتاح می شود، زیباترین و شادترین روز زندگی من در طول 18 ماهی است که مهمان مردم اسلام آبادغرب بوده ام.

 

وی اظهار کرد: پاسداران و بیسجیان حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند و حق شان آنقدر بزرگ است که همانطور که یاران پیامبر نزد خداوند قرب و منزلت دارند، یاران سید علی(امام خامنه ای) هم در انقلاب قرب و منزلت دارند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با تاکید برتربیت دینی خانواده پاسداران و بسیجیان، بیان داشت: کسنی که در کار آموزش قرآن و تربیت دینی گام بر می دارند، قطعا" ذخیره آخرت شان خواهد بود، چون پیامبر(ص) فرموده اند؛ هرکسی به کودکی  "بسم الله الرحمن الرحیم" یاد بدهد، خودش و پدر و مادرش آمرزیده می شوند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: قانون اداره جامعه اسلامی ما قرآن است و این قانون باید به درستی به فرزندان ما آموزش داده شود، چون ما هرچه داریم از قرآن است.

 

سرهنگ خدادادیان با توصیه به تربیت دینی فرزندان در مهدهای قرآنی، گفت: مهد قرآنی پایه ایمان بچه های شماست و در برخی مهدها خبری از دین و قرآن و احکام نیست و ضمیر پاک بچه ها را با رقص و آواز آلوده می کنند.

 

وی در سفارش به استفاده عموم به ویژه خانواده پاسداران و بسیجیان از این مهد قرآنی ابراز امیدواری کرد؛ در آینده نزدیک شاهد تربیت حافظان و قاریان قرآن از این مهد نورانی باشیم.

 

گفتنی ست؛ در این مراسم نونهال زینب جعفری حافظ جزء 29و30 قرآن به ترتیل خوانی پرداخت، همچنین نونهال دیگر ثناگل حاصلی به دکلمه خوانی و قرائت شعر قرآنی با زبان کُردی پرداخت.

 

در پایان این مراسم فعالان قرآنی و بسیجیانی که در آماده سازی این مرکز نورانی همکاری داشته مورد تقدیر فرمانده سپاه شهرستان قرار گرفتند.