اسلام آباد خبر08:25 - 1396/11/23

رابطه غیراخلاقی مسعود رجوی با زنان سازمان مجاهدین +فیلم

اسلام آبادخبر: مسعود و مریم رجوی با مجبور کردن زنان و تن دادن آنها به امور غیر اخلاقی باعث خودکشی و فرار آنها می‌شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر،به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان مجاهدین خلق در سال 1344 با هدف سرنگونی حکومت شاهنشاهی پایه‌گذاری شد  اما بعد از مدتی با تبدیل شدن به سازمانی چپ‌گرا آن هم با هدف‌های شوم برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران به فعالیت خود ادامه داد. اعضای این گروه در سال 1357 به دلیل اختلاف نظر با امام خمینی و دیگر روحانیون علیه ایران فعالیت هایی داشتند و در جریان جنگ تحمیلی در سال 1361 از کشور خارج شدند و با پیوستن به ارتش عراق  در جبهه‌ مقابل ایران جنگیدند. 

دولت عراق امکانات رفاهی ویژه‌ای را در اختیار آنها قرار داد. سرکرده مجاهدین خلق شخصی به‌ نام مسعود رجوی بود که با همکاری مریم عضدانلو یا همان مریم رجوی فعلی این سازمان گسترش بیشتری یافت و  توانست افراد زیادی را جذب کند. مسعود رجوی مریم را الگوی زنان قرار داد و او را حلقه وصل آنها به خودش دانست. 

در بحبوحه جنگ درست زمانی که جوانان غیور کشورمان با تمام قوا از خاک مقدس این مرز و بوم دفاع می‌کردند سازمان مجاهدین با رهبری مسعود رجوی با ترتیب عملیات هایی از جمله آفتاب, چلچراغ و فروغ جاویدان بسیاری از این جوانان را به شهادت رساند. او نیروهای خود را  به اجبار با نداشتن آمادگی لازم  وارد عملیات کرد. این اجبار فقط در جنگ‌ها و عملیات خلاصه نمی‌شد, سازمان اعضای خود را مجبور به انجام کارهایی همچون: زندگی تشکیلاتی, عشق اجباری, زندگی اجباری, طلاق اجباری و قوانین اجباری کردند.


 

مسعود رجوی دستور طلاق مسئولان را صادر کرد که اولین نفر آنها مریم رجوی بود. با استناد به مستند در آغوش یاران و طبق گفته برخی از افراد حاضر در آن مقر در سازمان مجاهدین خلق؛ ازدواج و بچه دار شدن برای همه جز خودش گناه بود. مریم رجوی در سخنرانی‌هایش به زنان سازمان اعلام کرد که همه‌ی ما یک شوهر داریم و آن مسعود است.



 

رابطه‌های نامربوط مسعود و شعارهای بی مورد مریم رجوی از داشتن آزادی و نبود استثمار با خشم  برخی از اعضا همراه بود تا جایی که عده‌ای دست به فرار و خودکشی زدند. تنها دلیل برقراری رابطه با مسعود رجوی فقط از روی ترس و حفظ جان بود. بتول سلطانی یکی از افرادی که توانست خودش را نجات دهد و از آنجا فرار کند در این باره می‌گوید: "رابطه مسعود فقط با یک نفر نبود, ما برای حفظ جان خود تن به خواسته‌های او دادیم. رهبران فرقه‌ها دنبال سه چیزند: قدرت, ثروت و شهوت." بتول سلطانی در سال 1385 به بهانه بیماری و سردرد در اردوگاه اشرف موفق به فرار شد.



 

نسرین دانی زنی 31 ساله که در مناسبات مجاهدین شرکت می‌کرد و متحمل اجبار و رفتارهای ناشایست رجوی بود در سال 1385 دست به خودکشی زد.



 

مسعود رجوی کارهای ناشایست دیگری نظیر رابطه نامشروع با زنان سازمان مجاهدین در قرارگاه‌ها، استفاده ابزاری از زن در هر زمینه‌ای و مجبور کردن آنها به ازدواج  با خودش مرتکب می‌شد.



 

اکنون افراد این سازمان در مقر سیاسی سازمان مجاهدین خلق در اوورسورواز واقع در شمال شرقی پاریس  روزگار می‌گذرانند.