اسلام آباد خبر13:45 - 1396/11/23
مدیرمدرسه امام خمینی(ره)اسلام آباد غرب مطرح کرد:

ابراز نگرانی از گسترش افسار گسیخته سبک زندگی غربی در بین خانواده ها

اسلام آبادخبر: مدیرمدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با ابراز نگرانی از گسترش افسار گسیخته سبک زندگی غربی در بین خانواده ها، گفت: امروزه متاسفانه برخی فیلم ها مستقیماً فساد و سبک غرب را تبلیغ می کنند و سبک اسلامی کم کم در خانه های ما کم رنگ می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام کرمی نیا، در جمع جوانان با اشاره به لزوم تقرب به درگاه الهی، گفت: در صورتی طلب استغفار چاره ساز است که باب دل شیطان عمل نکنیم.

 

 

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب ادامه داد: شیطان در کمین انسان است و نگاهی به دل انسان می کند، اگر آذوقه اش که همان حب مال، اختلاس، زر و زیور، چشم و هم چشمی و ... فراهم باشد، وارد می شود، لذا باید استغفار توام با دوری از گناه صورت بگیرد و هرگاه خدای ناخواسته بخل و حسادت در وجود ما باشد، شیطان همان جا خواهد ماند.

 

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه دیگران در اجتماع به رفتار و عمل فاطمیون(س) می نگرند، افزود: محبت به حضرت فاطمه(س) فقط به پوشیدن لباس سیاه نیست، رفتار اسلامی می خواهد

 

 

حجت الاسلام کرمی نیا با توجه به ترویج آسان گناه در رسانه ها و فضای مجازی، گفت: تا زمانی که دل در گرو گناه داریم و از دیدن صحنه های مستهجن ابایی نداریم، پناه به خدا بردن معنا ندارد.

 

 

وی در پایان با ابراز نگرانی از گسترش افسار گسیخته سبک زندگی غربی در بین خانواده ها، گفت: امروزه متاسفانه برخی فیلم ها مستقیماً فساد و سبک غرب را تبلیغ می کنند و سبک اسلامی کم کم در خانه های ما کم رنگ می شود.