اسلام آباد خبر13:38 - 1396/12/16
با حضور مسئولین شهرستان/

جشن بزرگ میلاد کوثر در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

اسلام آبادخبر: به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)جشن میلاد کوثر با حضور مسئولین شهرستان و جمع کثیری از خواهران و مادران در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) به همت فرهنگی اجتماعی سپاه و بسیج جامعه زنان شهرستان جشن میلاد کوثر با حضور مسئولین شهرستان و جمع کثیری از خواهران و مادران در مدرسه حضرت طاهره(س) اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

خانم حیرانی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان اسلام آبادغرب در این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین سالروز میلاد خجسته حضرت زهرا(س) سرور بانوان جهان را تبریک گفت.


وی با بیان اینکه؛ فاطمه زهرا (س) الگو واسوه برای زنان مسلمان است، گفت: اگر زهزا(س) نبود، ولایت هم نبود و گمراه می شدیم.

 

 

حجت الاسلام کماسی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب سخنران این مراسم معنوی و مبارک با بیان برخی فضائل حضرت فاطمه زهرا س گفت: حجاب، ایثار، ولایتمداری و ساده زیستی حضرت زهرا (س) برای همه ما می‌تواند درس بسیار بزرگی باشد.


وی با اشاره به برخی آیات و روایات از کتب و منابع بزرگان اهل سنت، اظهار کرد: که برترین زنان عالم مریم(س) و فاطمه(س) هستند و زهرا(س) مدافع رسالت و ولایت بود و همانطور که پیامبر بر همه افضل است، فاطمه (س) چون از روح و روان پیامبر(ص) است، افضل است.

 


در این اجتماع بزرگ  چندین برنامه متنوع فرهنگی مداحی و مولودی خوانی و اجرای تئاتر طنز برگزار شد.


گفتنی ست؛ در پایان این مراسم از همسر یکی از جانبارن 70 درصد تقدیر بعمل آمد و به جمعی از خواهران و مادران حاضر در مراسم به قید قرعه جوایزی اهدا گردید، همچنین از کلیه مادران و خواهران شرکت کننده در این مراسم که مزین به  اسامی مبارک "فاطمه" و "زهرا" بودند با اهدا هدایایی تجلیل بعمل آمد.