اسلام آباد خبر21:10 - 1396/12/19
عصبانیت شدید استاندار کرمانشاه در کارگروه اشتغال؛

بازوند:کارگروه اشتغال بدترین عملکرد رادارد/بایدجوابگوی مردم باشیم

اسلام آبادخبر: استاندار کرمانشاه گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان کشاورزی و دبیرخانه کارگروه اشتغال بدانند که با این روندی که در پیش گرفته‌اند در سال ۹۷ پیشرفتی نخواهیم داشت.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با ابراز نارضایتی از روند کار سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان کشاورزی استان کرمانشاه اظهار داشت: ظاهرا این سازمانها موضوع وام مناطق زلزله زده را جدی نگرفته اند این در حالی است که مصوبات در این خصوص به راحتی کسب نشده است.

بازوند با نهایت عصبانیت خاطر نشان کرد: این روندی را که پیش گرفته اید آن چیزی نیست که به مردم قول دادید با این تعلل نه فرصتی ایجاد می‌شود و نه به کارها سرعت داده می شود، ما باید جوابگوی مردم باشیم.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: قرار است مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلاتی که برای مناطق زلزله زده در نظر گرفته شده است جذب شود قرار نیست برگشت بخورد.

وی عملکرد امروز کارگروه اشتغال را بدترین عملکرد عنوان کرد و افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان کشاورزی و همچنین دبیرخانه کارگروه باید بدانند با این روندی که در پیش گرفته اند بدون شک نمی توانیم در سال ۹۷ هیچگونه پیشرفت و ترقی داشته باشیم.