اسلام آباد خبر08:16 - 1396/12/27
رییس مجمع خیرین قرآنی اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تشکیل 72 کلاس قرآنی در اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: رییس مجمع خیرین قرآنی اسلام آبادغرب گفت: در راستای گسترش فرهنگ قرآن و عترت، 72 کلاس قرآنی در اسلام آبادغرب تشکیل شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، یک سال از  تشکیل مجمع خیرین قرآنی در اسلام آبادغرب می گذرد، خبرنگار ما گفتگویی با دو تن از فعالان و زحمت کشان این مجمع انجام داده که به سمع و نظر مخاطبین عزیز می رسد؛

 

حاج ولی آقا خسروی از پیشکسوتان فرهنگ قرآنی و رییس مجمع خیرین قرآنی شهرستان در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: با تلاش و حمایت خیرین 72 کلاس قرآنی در شهرستان اسلام آبادغرب تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تشکیل و برگزار شده است.

 

وی افزود: در سال 96 از این کلاس ها بازدی بعمل آمد که وضعیت مطلوبی داشتند و اگر در این راستا تلاش بیشتری بشود به گسترش فرهنگ قرآنی کمک کرده ایم.

 

خسروی عنوان کرد: با وجود دغدغه مالی در راستای تقویت فعالیت‌های قرآنی، 43 نفر از مربیان قرآن تشویق شده اند و تعدای از متربیان نیز با اهدای جوائز مورد تشویق قرار گرفته اند.

 

وی با بیان اینکه در سال 96 بالغ بر 4 میلیون تومان هدایای نقدی و غیرنقدی به مربیان و متربیان اهدا گردید، افزود: شماره حساب 1440 صندوق قرض الحسنه غدیر آماده دریافت نذورات و هدایای نقدی قرآن دوستان می باشد.

 

حاج الفت خالدی از دیگر فعالان مجمع خیرین قرآنی در این رابطه گفت: در نظر داریم با همکاری و همیاری خیرین حافظین قرآنی را شناسایی و تربیت حافظین قرآنی را سازماندهی کنیم

 

وی افزود: از مربیان قرآنی ما تعداد20 نفر بیسواد را آموزش قرآن داده و همچنین بعد از نماز صبح و مغرب کلاس روخوانی و روان خوانی قرآن برگزار است.

 

خالدی گفت: 100 جلد قرآن هدیه گرفتیم که از طرف مجمع خیرین در بین مساجد و کلاس های قرآن که احتیاج داشتند بصورت رایگان توزیع گردید.

 

وی با معرفی خیرین قرآنی گفت: دکتر جهانشا کیانی، علی اشرف پاشایی، محسن حاصلی، خانم میرزایی، خانم تیموری، خانم کسعلی زاده و خانم رضایی از اعضای مجمع خیرین قرآنی شهرستان اسلام آبادغرب هستند که از تلاش ها و زحمات ایشان تقدیر و تشکر می شود.