اسلام آباد خبر11:31 - 1396/12/23
به مناسبت روز شهید صورت گرفت/

دیدار و سرکشی از خانواده شهداء و جانبازان در اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: با حضور مسئولین شهرستان از خانواده شهدا و جانبازان دیدار و سرکشی بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضور مسئولین شهرستان از خانواده شهدا و جانبازان دیدار و سرکشی بعمل آمد.

 

صبح امروز تنی چند ازپاسداران سپاه شهرستان اسلام آبادغرب در راستای تکریم این قشر معظم با خانواده معظم شهید ساسان رضایی، شهید ستار رضایی و شهید نریمان رشیدی دیدار و سرکشی نمودند.

 

 

در این دیدارها سرگرد پاسدار سیامک صیفوری ضمن تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا، گفت: شهدا در احترام به پدر و مادر الگو و پیشتاز بودند.

 

همچنین سروان پاسدار اسلام خانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بر زنده نگهداشتن یاد شهدا و تکریم خانواده معظم شهدا تاکید نمود.

گفتنی ست؛ در پایان دیدار ها هدایی به رسم یادبود به خانواده معظم شدها اهدا گردید.

 

 

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، با حضور چند تن از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب و مسئولین بنیاد شهید از جانبازان سرافراز 70 درصد عبدالعزیز کریمی و فرشاد غلامی دیدار و سرکشی به عمل آمد.

 


باحضور جمعی از مسئولین دانشگاه و بسیج دانشجویی پیام نور و واحد کرندغرب از خانواده شهدای شهرستان دالاهو دیدار و سرکشی به عمل آوردند.

 


محمد شهبازی(مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور دالاهو) گفت: دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران یک وظیفه است و حداقل کاری است که باید همه مسئولان کشور انجام دهند اما این دیدارها برای ما نیز به نوعی تجدید خاطره دوران دفاع مقدس است.

 

 

 

وی افزود: شهدا و ایثارگران در روزهای سخت، از کشور، انقلاب و دین و آیین خود دفاع کردند و افتخاری بود که با  خانواده های معظم شهیدان: قربانعلی یاری و کریم ویسی نژاد  دیدار کنیم

 

 


در این دیدار خانم سارا فرخی (مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد کرندغرب) درادامه با بیان اینکه حق ماندنی و باطل نابود شدنی است، افزود: امیدواریم توفیق خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران را نه به معنای مادی و پست و مقام بلکه به معنی قدرشناسی، داشته باشیم.

 


 این نشان می دهد که این مسیر نورانی همچنان دنبال و تعقیب می شود و ما به داشتن همچین شهیدان ارزشمندی افتخار میکنیم و باید تلاش کنیم که اهداف این عزیزان، گم نشود و مسیری که از ۴ دهه قبل شروع کرده اند، پر فروغ تر ادامه داشته باشد؛ ممکن است برخی از ما غفلت کنیم اما این مسیر الهی، با وجود افت و خیزها حتما ادامه خواهد داشت.
 

 

 

همچنین بسیج جامعه زنان از خانواده های شهیدان شهید حمیدرضا چراغی،محمد رضا رضایی نیا و شهید رستم مقدم دیدار به عمل آوردند.

 

 

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده های این عزیزان تقدیم گردید.