اسلام آباد خبر16:17 - 1396/12/29
گزارش/

علی برکت الله! سهم هیچ مردم اسلام آبادغرب از 2سفر روحانی به استان کرمانشاه + عکس و حواشی

اسلام آبادخبر: در حالیکه مردم جنگ زده و زلزله زده اسلام آبادغرب از فقر و بیکاری رنج می برند، سهم مردم مقاوم و شهیدپرور شهرستان از 2سفر روحانی به استان کرمانشاه تقریبا" هیچ است.

به گزارشاسلام آباد خبر،در حالیکه مردم جنگ زده و زلزله زده اسلام آبادغرب از فقر و بیکاری رنج می برند و این شهرستان رتبه بیکارترین شهر استان کرمانشاه و کشور را داراست، انتظار می رفت با وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری در این منطقه جنگ زده و زلزله زده، مسئولینی که تصمیمات ایشان در حوزه مربوط به این مشکلات راهگشا باشد، در شهر شهیدان مرصاد حضور یابند، اما به نظر می رسد در دو سفر اخیر هیئت دولت به استان کرمانشاه، رییس جمهور محترم فقط برای رفع تکلیف و محض خالی نبودن عریضه،  نمایندگانی  را به اسلام آبادغرب اعزام نموده است و سهم این مردم مقام و شهید پرور از 2سفر روحانی به استان کرمانشاه تقریبا" هیچ است.

 

 

 همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه، عصر امروز سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شورای اداری اسلام آبادغرب حضور پیدا کرد. و در 27 ام تیر ماه 95 همزمان با بیست و نهمین سفر استانی هیئت دولت دراستان کرمانشاه سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید به عنوان نماینده ویژه ریئس جمهور با مردم شهرستان اسلام آبادغرب دیدار کرد.(لینک خبر)

 

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب در ابتدای جلسه امروز با حضور وزیر دادگستری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، اعضای شورای اداری اسلام آبادغرب و اصحاب رسانه ، با برشمردن خدمات دولت تدبیر و امید به برخی مشکلات شهرستان نظیر؛ استمهال وام مردم زلزله زده شهرستان، مشکلات معیشتی مردم،  بیکاری و مشکل فاینانس مگا پروژه پتروشیمی اسلام آبادغرب اشاره نمود.

 

در ادامه سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری با بیان اینکه؛ نظام اسلامی در 40 سال اخیر خدمات بزرگ و مهمی برای کشور انجام داده است، اظهار کرد: دعواهای سیاسی و بعضا" اتهامات غیر مستند موجب تخریب چهره مسئولین نظام و بی اعتمادی مردم شده است و انگار که هیچ کاری صورت نگرفته است.

 

 

وی افزود: دشمنان در مجامع حقوق بشری، از همین سخنان و ادعاهای مسئولین بر علیه جمهوری اسلامی استفاده می کنند و تبلیغات و هجمه های سنگینی را بر علیه نظام به راه می اندازند و می خواهند این را به مردم القاء کنند که حکومت هیچ کاری برای مردم نکرده و انقلاب کارایی نداشته، لذا ما باید در انتقاد کردن انصاف را در نظر بگیریم و امید دادن به مردم را از وظایف خود بدانیم.

 

دکتر آوایی با تاکید بر کار و خدمت در کنار امید دادن به مردم گفت: خدمات دولت، مردم و نیروهای نظامی در  کنار همدیگر در زلزله کرمانشاه  از توفیقات خوب نظام بود.

 

وزیر دادگستری در این جلسه با بیان اینکه؛ تعدادی از مدیران ما باورد ندارند برای نوکری مردم آمده اند، نیاز به تغییر نگاه به مردم، و تقویت حس اعتماد مردم را از ملزومات دیدگاه مدیران و کارگزاران نظام دانست.

 

 

گفتنی ست؛ در پایان این جلسه فرشاد رستمی پور از خبرنگاران اصلاح طلب و عضو فعال ستاد دکتر روحانی در سال 92 و 96 به  عدم توجه دولت به شهرستان اسلام آبادغرب که بیشترین رای را به روحانی داده اند انتقاد کرد و خواستار نگاه ویژه رییس جمهور(روحانی) به اسلام آبادغرب و رفع مشکلات بیکاری و اقتصادی شهرستان شد.

 

مظفر پرویزی  نیز از فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان از نماینده ویژه رییس جمهور خواست تا رییس جمهور نسبت به حق پایمال شده جنگ زدگی مردم اسلام آبادغرب رسیدگی نماید.

 

همچنین برخی از فعالان اقتصادی و مالکین واحد های تولیدی که مشکل اقتصادی دارند، در گفتگو با نماینده ویژه رییس جمهور خواستار حمایت دولت از این واحد ها شدند.