اسلام آباد خبر11:40 - 1397/01/16
در دیدار رییس منابع طبیعی با فرمانده سپاه اسلام آبادغرب مطرح شد؛

تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج برای مهار آتش سوزی های احتمالی منابع طبیعی اسلام آبادغرب/ برخورد قانونی با زمین خواران

اسلام آبادخبر: در دیدار رییس منابع طبیعی اسلام آبادغرب با فرمانده سپاه شهرستان، بر استفاده از ظرفیت بسیج برای مهار آتش سوزی های احتمالی منابع طبیعی اسلام آبادغرب تاکید گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، عباس قنبری رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسلام‌آبادغرب با سرهنگ خدادادیان  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار قنبری ضمن بیان گزارشی از درختکاری و اقدامات فرهنگی برای کاهش قطع درختان در ایام نوروز بر کشت باغات با همکاری مردم و دیگر ادارات و ارگان ها تاکید نمود.

 

وی افزود: خشکسالی امسال باعث می شود حریق های احتمالی زودتر شروع شود و لذا همانند سال های گذشته به کمک نیروهای مردمی بسیج، سپاه ، ارتش و انتظامی نیازمندیم.

 

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در زمینه نگهداری منابع طبیعی و محیط زیست، گفت: با قدرت از خدمات منابع طبیعی حمایت خواهیم کرد و اگر صاحبان قدرت و ثروت بخواهند زمین خواری کنند، با آنها بدون اغماض برخورد قانونی خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به خشکسالی امسال بر استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی شهرستان برای کمک در مهار آتش سوزی های احتمالی جنگل ها، مراتع و منابع طبعی تاکید نمود و عنوان کرد: باید با برنامه ریزی و سازماندهی بسیج مردمی برای جلوگیری از بحران آتش سوزی بکار گرفته شود.