اسلام آباد خبر14:45 - 1397/01/31
جانشین عملیاتی فرماندهی سپاه اسلام آباد غرب در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه:

خدمت رسانی به زلزله زدگان غرب کشور یکی از کارنامه های پر افتخار سپاه پاسداران اسلام آباد غرب است

اسلام آباد خبر: جانشین عملیاتی فرماندهی سپاه اسلام آباد غرب گفت: یکی از کارنامه های پر افتخار سپاه پاسداران در بخش های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ,سازندگی و محرومیت زدایی خدمت رسانی به زلزله زدگان غرب کشور است.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ پاسدار سیروس همتی جانشین عملیاتی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه امروز شهرستان، با تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و میلاد باسعادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز، همچنین ولادت امام سجاد(ع) گفت:در تاریخ 58/02/02 رسما سپاه پاسداران با فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد و درابتدای تاسیس سپاه کسانی بودن که نمی خواستند سپاه باشد و نسبت به سپاه بدگویی می کردند و در پی انحلال آن بودند، اما به لطف خدا و حمایت های امام(ره) و مردم،  سپاه ماند و می ماند.

 

وی افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل داشتن اقتدار و توانایی مایه افتخار ملت ایران در سراسر جهان است.

 

 سرهنگ همتی  به اشاره به  نامگذاری روز پاسدار بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ هفتم تیر ماه سال 58 که مصادف با سوم شعبان روز ولادت آقا امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار نام گذاری نمودند و فرمودند؛ روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام و مکتب الهی و روز ولادت بزرگ پاسدار اسلام؛ امام حسین(ع) است که مکتب اسلام را زنده کرد.

 

وی با اشاره به گوشه های از خدمات سپاه در بخش های مختلف فرهنگی ؛ اجتمایی ؛ سازندگی و محرومیت زدایی خدمت رسانی به زلزله زدگان غرب کشور را یکی از کارنامه های پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان اسلام آباد غرب دانست .

 

معاونت عملیات سپاه اسلام آباد غرب با اشاره به فعالیت های مختلف سپاه و بسیج،  گوشه هایی از خدمت رسانی سپاه در بخش های متنوع؛ آموزشی، امنیتی، فرهنگی، ورزشی و محرومیت زدایی را بیان کرد و گفت: خدمت رسانی به زلزله زدگان غرب کشور یکی از کارنامه های پر افتخار سپاه پاسداران اسلام آباد غرب است.

 

وی افزود: با زحمات و عملکرد درخشان پاسدارن و بسیجیان شهرستان، سپاه ناحیه اسلام آبادغرب جزو رتبه های برتر سپاه های شهرستان ها دراستان  بوده است.