اسلام آباد خبر09:20 - 1397/02/01

نیکبخت واحدی: استقلال امسال می تواند در آسیا موفق شود/ شفر جزو مربیان نمره دار فوتبال ایران است

اسلام آباد خبر: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در بازی با الهلال خیلی خوب بودیم و مهدی رحمتی یکی از روزهای بسیار خوبش را سپری کرد و توانست با چند واکنش عالی عملکرد فوق العاده ای را داشته باشد و دروازه استقلال را بسته نگه دارد.

به گزارشاسلام آباد خبر، علیرضا واحدی نیکبخت در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره عملکرد دو تیم استقلال و پرسپولیس در رقابتهای جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: در این دوره از رقابتها هر دو تیم با بازیهای خوب و حساب شده توانستند به مرحله بعد صعود کنند که نوید روزهای خوبی را به فوتبال ایران می دهد.

بازیکن سابق استقلال در ادامه درباره عملکرد سرمربی این تیم گفت: شفر در استقلال فوق العاده خوب کار کرده و جزو مربیان نمره داری هستند که در نیم فصل توانست استقلال را با همان بازیکنان قبلی متحول کند، و به نظر من هیئت مدیره باشگاه باید قرارداد این مربی برای سال آینده هم تمدید کند.

پیشکوت باشگاه استقلال افزود: خداراشکر شرایط و جو فعلی باشگاه استقلال خیلی خوب است و کادر فنی و بازیکنان یکدل و همراه هستند و در لیگ برتر و بازیهای آسیایی تلاش کردند تا استقلال را به جایگاه اصلیش برسانند.

وی در مورد بازیکنان خارجی استقلال گفت: بعد از سالها مسئولان استقلال در نقل و انتقالات خوب عمل کردند و بازیکنان با کیفیت و خوبی در باشگاه جذب شدند که برای تیم سوددهی داشتند.

نیکبخت واحدی ادامه داد: امیدوارم باتوجه به روند روبه جلویی که تاکنون استقلال داشته بتواند در ادامه هم این روند را ادامه دهد و به نظرم امسال می تواند در آسیا موفق شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان با اشاره به بازی شب گذشته استقلال مقابل الهلال گفت: در بازی با الهلال خیلی خوب بودیم و مهدی رحمتی یکی از روزهای بسیار خوبش را سپری کرد و توانست با چند واکنش عالی عملکرد فوق العاده ای را داشته باشد و دروازه استقلال را بسته نگه دارد.

انتهای پیام/