اسلام آباد خبر11:08 - 1397/02/12
گزارش تصویری-تشریحی/

جشن بزرگ نیمه‎ شعبان‎‎ و میلاد حضرت مهدی(عج) دراسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

اسلام آبادخبر: جشن بزرگ‎ نیمه‎ شعبان‎‎ و میلاد امام دوازدهم شیعیان حضرت مهدی(عج) در شامگاه سه شنبه با حضور پرشور عاشقان و شیفتگان حضرت‎ولی‎ عصر(عج) در سالن انقلاب اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در این آیین جشن که با حضور پرشور دوستداران اهل بیت(ع) در اسلام آبادغرب برگزار شد، شرکت کنندگان در آستانه شب میلاد یگانه منجی عالم هستی حضرت مهدی(عج) به شادمانی پرداخته و این مناسبت دینی را جشن گرفتند.

 

در این مراسم حجت الاسلام موسوی از ستاد مهدویت قم با گرامیداشت تقارن میلاد حضرت صاحب زمان (عج) با روز معلم، گفت: این یعنی معلم بزرگ عالم، امام زمان(عج) است و عین جد بزرگوارش پیامبر اسلام(ص) معلم همه بشریت است.

وی افزود: شهید مطهری استاد و متفکری بود که کتاب های زیادی در خصوص روشنگری و امام مهدی(عج) نوشته است و خیلی دوست داشت این روشنگری را ادامه دهد اما دشمن نگذاشت و ما باید با فکر و قلم مان راه شهید مطهری را ادامه دهیم.

 

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اعتقاد همه ادیان جهان به ظهور منجی به تفاوت آنها با اعتقادات شیعه در این زمینه پرداخت و فضیلت اعمال شب و روز نیمه شعبان را بیان کرد.

وی افزود: این مردم با وصف اینکه امام زمان(عج) را ندیده اند مشتاقانه منتظر ظهور آن حضرت هستند و در واقع این مردم از بهترین مردمان هستند.

به گزارشاسلام آباد خبر، در این مراسم معنوی حاضران با ذکر صلوات و قرائت دعای فرج برای ظهور امام زمان(عج)، این روز فرخنده را گرامی داشتند.
در این مراسم با شکوه  حاج ولی فولادی شاعر محبوب اسلام آبادی به قرائت یکی از سروده های خود دروصف غیبت یار پرداخت و حامد شریفی ذاکر اهل بیت(ع) به مولودی خوانی در وصف امام دوازدهم شیعیان پرداخت، همچنین هنرمند خوش آواز دیارمان فرزاد حسینی با اجرای موسیقی سنتی شاد با استقبال پرشور حاضران همراه شد.

از دیگر بخش های این مراسم ویژه، برگزاری مسابقه خانوادگی، اجرای نمایش طنز، مولودی خوانی و دف نوازی هنرمندان استان کرمانشاه بود.

پایان بخش مراسم اجرای قرعه کشی با اهدای 60 جایزه به شرکت کنندگان در این مراسم بود، هچنین مرزبان بخشم بعنوان جوان شایسته شهرستان از سوی اداره ورزش و جوانان مورد تجلیل قرار گرفت.