اسلام آباد خبر11:34 - 1397/02/17
رییس اداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب خبر داد:

صعود تیم هندبال اسلام آبادغرب به لیگ برتر هندبال کشور

اسلام آبادخبر: رییس اداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب از صعود تیم هندبال اسلام آبادغرب به لیگ برتر هندبال کشور خبر داد.

علی علیکرمی در گفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار کرد: تیم هندبال اسلام آبادغرب در مسابقات لیگ یک کشوری سال گذشته که در اسفندماه 96 در مرو دشت شیراز برگزار شد، جایگاه سوم را کسب کرد و طبق آئین نامه فدراسیون هندبال تنها هشت تیم به لیگ برتر هندبال راه پیدا می‌کردند، که این تیم از صعود به لیگ برتر بازماند.

 

وی افزود: فدراسیون هندبال کشور طبق تصویب آئین نامه‌ای تعداد تیم‌های لیگ برتر هندبال کشور را از 8 تیم به 10 تیم افزایش داد و به این ترتیب تیم هندبال اسلام آبادغرب به لیگ دسته برتر صعود کرد.

 

رییس اداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب گفت: طبق ماده 88 سالن 3 هزار نفری شهید شهبازی در اختیار تیم هندبال قرار گرفته و مجوز باشگاه فرهنگی، ورزشی (زاگرس) هندبال اسلام آبادغرب صادر شده است.

 

وی عنوان کرد: با تلاش و همکاری سایر ارگان ها روزانه بیش از 4 هزار نفر از جوانان و دوستداران ورزش در مجموعه های ورزشی اداره ورزش و جوانان، فرهنگیان، کارگران و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ورزش می کنند که نیاز است با همکاری مسئولین و بخش خصوصی این آمار افزایش یابد.

 

علیکرمی از حمایت های دکتر فلاحت پیشه نماینده شهرستان، دکتر کریمی فرماندار و معاونین فرمانداری، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در راستای تخصیص و جذب اعتبارات عمرانی و ورزشی شهرستان و مسئولین و خیرین یاری کننده ورزش شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

 

گفتنی ست؛با صعود تیم هندبال اسلام آبادغرب، استان کرمانشاه در چهار رده لیگ شامل لیگ‌های سه، دو، یک و لیگ برتر نماینده خواهد داشت، در سال‌های ۸۱ و ۸۶ نمایندگانی از استان کرمانشاه در لیگ برتر هندبال حضور داشتند و این برای سومین بار است که از این استان یک تیم در لیگ برتر هندبال حضور پیدا می‌کند.