اسلام آباد خبر09:41 - 1397/02/30
استاندار کرمانشاه خبر داد:

بهره برداری از مدارس بازسازی شده در نقاط زلزله زده تا پاییز امسال

اسلام آباد خبر: استاندارکرمانشاه از پایان بازسازی مدارس زلزله زده استان تا فصل پاییز امسال خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در نشست پیگیری ساخت و ساز مدارس مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه که با حضور رخشانی مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در محل سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه و مجموعه ایشان، مخلصانه در بازسازی مدارس مناطق زلزله‌زده عملکردمطلوبی داشتند.

وی با اشاره به خدمات نیروهای مسلح در امدادرسانی به زلزله زدگان، گفت: عملکرد ارتش و سپاه در امدادرسانی به زلزله‌زدگان به ویژه در مبحث امداد و نجات درخشان و قابل تقدیر بود.

استاندار کرمانشاه اشاره ای نیز به بازسازی مدارس نقاط زلزله زده داشت و افزود: خیرین مدرسه ساز در کمک به ساخت مدارس در مناطق زلزله‌زده خیلی خوب پای کار آمدند.

وی ادامه داد: تا شروع فصل پاییز ۹۷ مدارس جدید در مناطق زلزله‌زده ساخته خواهد شد که موجی از امید در میان دانش آموزان ایجاد خواهد کرد.

رخشانی مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشورنیز در این دیدار گفت: از استاندار کرمانشاه سپاسگزاری می کنیم. همه مطلع اند که این مرد بزرگ و همکاران ایشان شبانه روز و تمام وقت در تلاش اند تا مشکلات مردم در مناطق زلزله‌زده را حل کنند.