اسلام آباد خبر14:05 - 1397/03/09
در راستای علمی کردن کشاورزی و ارتقای تولید صورت گرفت؛

بازدید فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از طرح بسیج همگام با کشاورز در شهرستان +تصاویر

اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از طرح بسیج همگام با کشاورز در روستای قباد شیان بازدید نمود.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرمانده سپاه شهرستان اسلام آباد غرب در معیت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از طرح بسیج همگام با کشاورز در روستای قباد شیان بازدید نمود.

 

 

سرهنگ خدادادیان  با حضور در مزارع اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در روستای قباد شیان، ضمن با اشاره به اهمیت کشاورزی و محصولات استراتژیک در منطقه به ضرورت علمی کردن کشاورزی تاکید نمود.

 

فرماده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان از فعالیتها و اقدامات انجام شده توسط کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان در طرح بسیج همگام با کشاورز بازدید نمود و در خصوص خدمات ارائه شده به این قشر زحمتکش با کشاورزان این روستا گفتگو نمودند.

 

مهندس محمدی مدیر کانون بسیج مهندسین کشاورزی اسلام آبادغرب در حاشیه این بازدید، هدف از طرح بسیج همگام با کشاورزی را علمی کردن کشاورزی ، ارتقای تولید و افزایش عملکرد محصولات کشاورزی عنوان کرد و گفت: مربیان بسیج مهندسین کشاورزی در این طرح در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت محصول همگام با کشاورز با برگزاری کلاسهای آموزشی و بازدیدهای مزرعه ای به کشاورزان مشاوره می دهند و ارائه توصیه های فنی و علمی به کشاورزان از عوامل افزایش عملکرد محصول در منطقه می باشد.