اسلام آباد خبر13:17 - 1397/03/14
با حضور آحاد مردم و مسئولین شهرستان؛

مراسم عزاداری ارتحال امام خمینی(ره) دراسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

اسلام آبادخبر: مراسم عزاداری بیست ونهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با حضور آحاد مردم و مسئولین شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، همزمان با بیست ونهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، پیش از ظهر امروز 14 خردادماه، مراسم عزاداری با حضور آحاد مردم و مسئولین شهرستان در مسجدجامع اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

حجت الاسلام کرمی نیا مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به تبیین شاخصه های بارز امام راحل(ره) نظیر؛ معنویت همراه با مکتب سیاسی، اعتماد و اعتقاد به مردم، نگاه جهادی، پاسداری از ارزش ها و ... پرداخت.

 

 

وی با بیان اینکه؛ یکی از ارزش های نظام اسلامی ولایت فقیه است، افزود: امام(ره) این را احساسی نفرموده که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد، امروز دشمن تمام توانش را گذاشته تا مردم را از ولایت دور کند، ولی به حول و قوه الهی این آرزو را به گور خواهد برد.

 

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه؛ مهمترین نقش ولایت فقیه پاسداری از حرکت انقلاب به سمت آرمان هاست، گفت: رهبر معظم انقلاب، سکاندار انقلاب با مدیریت حکیمانه خویش انقلاب ره به سمت آرمان ها پیش می برد و در مسائل خرد کشور دخالت نمی کنند، هرچند همیشه و در هر جایی لازم باشد رهنمودهایی دارند.

 

وی افزود: مردم پشت سر ما نیستند بلکه جلودار ما هستند و امام(ره) خود را از جنس مردم می دانست و رهبر معظم انقلاب همیشه بر مردمداری، ساده زیستی مسئولین و رسیدگی به مشکلات مردم تاکید داشته اند، لذا مدیران و مسئولین باید نسبت به معیشت مردم دغدغه داشته باشند و نسبت به رفع مشکلات مردم کوشا باشند.

 

 

 

حجت الاسلام کرمی نیا با بیان اینکه؛ یکی از شاخصه های امام خمینی(ره) پاسداری از ارزشهاست، گفت: ما به مدیران جهادی و مسئولینی که تفکر جهادی داشته باشند نیازمندیم و و دغدغه خدمت به مردم بعنوان یکی از ارزش ها باید حفظ شود.

 

وی با اشاره به روز جهانی قدس، بیان داشت: این یکی دیگر از اقدامات ارزشمند امام(ره) بوده و جزو شعائرالله است که این ارزش ها باید حفظ شوند.

 

 

گفتنی ست؛ اقشار مختلف مردم، مسئولین شهرستان و نیروهای نظامی سپاه ، ارتش و انتظامی با پیوستن به هیأت‌ عزاداری پیروان ولایت، مسیر مسجد امام خمینی(ره) تا میدان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب را در قالب دسته‌های سینه‌زنی به عزاداری پرداختند و پس از آن به خیل عزاداران امام راحل(ره) در مسجد جامع این شهر پیوستند.