اسلام آباد خبر11:00 - 1397/03/17
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس :

قدس نماد ایستادگی مظلومان جهان در مقابل تمام ظالمان است

اسلام آباد خبر: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب در بیانیه ای با محکومیت جنایات صهیونیست ها خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس در اسلام آباد غرب شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد،  در این بیانیه آمده است :
قدس قبله اول مسلمین است و نماد بزرگ وحدت و یگانگی مسلمانان جهان است.

 

لذا روز قدس را باید به عنوان نماد وحدت و همبستگی کشورهای مظلوم جهان و به ویژه مسلمانان دنیا به حساب آورد. روز قدس بیانگر مقابله مظلومان و مستضعفین جهان در مقابله مستکبرین و ظالمان جهان است و باید در حفظ ارزشهای این روز کوشید.

 


امروز مردم غزه و فلسطین آماج ددمنشانه ترین جنایات رژیم صهیونیستی است و دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

 


فاجعه گسترده کشتار مسلمانان در فلسطین و یمن در مقابل چشم نهادهای حقوق بشری و بین المللی ننگ بزرگی برای این مراکز و نهادها اسن و در حقیقت این مراکز آگاهانه خود را به نادانی زده اند و روز قدس را نیز باید روزی برای رسوایی نهادهای بین المللی دانست.

 


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با تأسی از فرامین تاریخی حضرت امام(ره) و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری این جنایات ددمنشانۀ و ضد‌بشری اسرائیل غاصب را محکوم از از آحاد و اقشار مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه و روزه‌دار اسلام آباد غرب برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه ۱۸ خرداد دعوت بعمل می آورد.

 


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب