اسلام آباد خبر11:45 - 1397/03/20
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

چهار نفر از دانش آموزان شهرستان به مرحله دوم المپیاد نانو راه یافتند+اسامی

اسلام آباد خبر: جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب از راهیابی چهار نفر از دانش آموزان شهرستان به مرحله دوم نهمین المپیاد دانش آموزی نانو خبر داد .

به گزارشاسلام آباد خبر، جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان از راهیابی چهار نفر از  دانش آموزان شهرستان  به مرحله دوم نهمین المپیاد دانش آموزی نانو خبر داد .

 

 وی افزود :آزمون مرحله اول نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، اردیبهشت ماه سال جاری به ‌صورت سراسری برگزار شد و 437 نفر از دانش‌آموزان، حائز حدنصاب لازم برای حضور در مرحلۀ دوم این المپیاد شدند،که 8 نفر از این افراد از استان کرمانشاه  و از این 8 نفر 4 نفر از اسلام آباد غرب به اسامی(امیر رضا مرادیان،رضا بیگرضایی،حسام قمری،اسماء سلیمی)می باشند.

 

 نجفی  مدیر پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان  نیز در این باره گفت : مرحلۀ دوم المپیاد نانو در تاریخ 22 تیرماه در قالب یک آزمون تستی- تشریحی (20 سوال تستی و 4 سوال تشریحی) بصورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد. محورهای این آزمون مشتمل بر نانوفیزیک، نانوشیمی، نانوزیست‌فناوری و شبیه‌ سازی است که محتوای سوالات در این چهار محور را مباحث مبانی نانو، روش‌های سنتز، روش‌های مشخصه‌ یابی و کاربردهای فناوری نانو تشکیل می‌دهد.