اسلام آباد خبر11:22 - 1397/04/02

محورهای مهم طرح سوال از رئیس جمهور/ نمایندگان دیگر امضاهای خود را پس نمی گیرند

اسلام آباد خبر: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال رایزنی با سایر نمایندگان برای جمع اوری امضاها هستیم و امضاها در حال افزایش است اما هنوز درخصوص تعداد امضاهای طرح هیچ خبری را به رسانه ها نداده ایم و بعد از جمع اوری امضاها خبر آن را به رسانه ها اعلام می کنیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، احد آزادی خواه ، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین وضعیت طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس اظهارداشت: با توجه به اینکه طرح های سوال از رئیس جمهور قبلی جامع و شامل نبوده با اتفاق نظر بسیاری از نمایندگان این بار طرح سوالی جامع و شامل از رئیس جمهور از سوی نمایندگان طرح شده است و نمایندگان گفته اند که این امضاهای خود را پس نمی گیرند.

 

وی در خصوص محورهای طرح سوال از رئیس جمهور اظهارداشت: طرح سوال اینبار جامع تر از سری های قبل و در چهار بخش مسکن، خودرو، ارز و موسسات مالی است ؛ نمایندگان از طراحی چنین سوالی تنها به دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم هستند و هیچ جنبه سیاسی را از طرح این سوال دنبال نمی کنند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال رایزنی با سایر نمایندگان برای جمع اوری امضاها هستیم و امضاها در حال افزایش است اما هنوز درخصوص تعداد امضاهای طرح هیچ خبری را به رسانه ها نداده ایم و بعد از جمع اوری امضاها خبر آن را به رسانه ها اعلام می کنیم.

 

وی افزود: این سوال تجمیع سوالات قبلی نمایندگان از رئیس جمهور و شامل مباحث اقتصادی مشتمل بر محورهای مسکن، خودرو و خوراک، مباحث مرتبط با موسسات مالی و همچنین مباحث محیط زیستی شامل محورهای آب، گردوغبار و سرمازدگی است. 

 

انتهای پیام/