اسلام آباد خبر12:42 - 1397/04/07
دادستان شهرستان اسلام آباد غرب مطرح کرد:

قوه قضائیه در احقاق حقوق مظلومان ملاحظه کاری سیاسی ندارد

اسلام آبادخبر: دادستان شهرستان اسلام آباد غرب در جمع خبرنگاران گفت: قوه قضائیه در احقاق حقوق مظلومان ملاحظه کاری سیاسی ندارد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز جمعی از خبرنگاران اسلام آبادغرب به مناسبت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش،  با دادستان شهرستان دیدار نمودند.

 

صاق عزیزی دادستان شهرستان اسلام آبادغرب در این دیدار ضمن تشکر از اصحاب رسانه اظهار کرد: هدف رسانه باید کمک به مردم باشد تا این شهرستان مظلوم تکانی بخورد و به سمت پیشرفت برود.

 

وی افزود: در این برهه از زمان که دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال سیاه نمایی خدمات نظام ، و بزرگنمایی مشکلات اقتصادی مردم هستند، کار رسانه خیلی حساس است اما به حول و قوه الهی از این بحران نیز مثل گذشته گذر خواهیم کرد.

 

دادستان شهرستان گفت: قوه قضائیه در رسیدگی های قضائی و احقاق حقوق مظلومان هیچ ملاحظه کاری سیاسی ندارد و تمام همت قضات و مسئولین قضائی در تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلان قوه قضئیه قرار دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: هیچ مرجعی بدون مجوز قضائی حق احضار اشخاص و اخذ توضیح از وی را ندارد.

 

عزیزی با اشاره به مشکلات کانال های غیر رسمی که تحت عنوان رسانه فعالیت می نمایند، عنوان کرد: تشکیل شورای فضای مجازی شهرستان می تواند در ساماندهی این امر موثر باشد.

 

دادستان شهرستان در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص قصور بنیاد مسکن و ستادمعین لرستان در رسیدگی به پرونده های تخریبی و مفقود نمودن فرم های بازدید شهروندان که بلاتکلیف مانده اند، اظهار کرد: مردم به فرمانداری شهرستان مراجعه نمایند و اگر نتیجه ای نگرفتند به دادستانی شهرستان مراجعه نمایند.

 

 

در این دیدار خبرنگاران شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به دادستانی و دستگاه قضایی شهرستان تبریک گفتند.

 

خبرنگاران ضمن تقدیر از دادستان اسلام آبادغرب، ورود مقتدرانه و به موقع دستگاه قضایی شهرستان در مواردی نظیر؛ ابقای موسسه کاسپین، مسکن مهر، تخریب بیمارستان زلزله زده اسلام آبادغرب بخاطر تقلب پیمانکاران و ... را شایسته و موجب احقاق حقوق مردم مظلوم شهرستان دانستند.

 

همچنین اصحاب رسانه شهرستان با بیان مشکلات و دیدگاه های خویش از دادستان شهرستان درخواست پیگیری قصور ینیاد مسکن و ستاد معین لرستان در رسیدگی به پرونده های مردم زلزله زده شهرستان، تخریب بیمارستان اخداث شده غیر استاندارد اسلام آبادغرب، مشکلات مسکن مهر،  و وضعیت نابسامان خیابان های شهر، حضور پر تعداد ماشین سنگین در محلات مسکونی و قصور شورای ترافیک اسلام آبادغرب در این رابطه شدند.

 

به گزارشاسلام آباد خبر،  صادق عزیزی دادستان شهرستان اسلام آبادغرب به مناسبت هفته قوه قضاییه در جمع مردم شهیدپرور شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش، اظهار کرد:رسیدگی بیش از20هزار پرونده در دادگستری شهرستان اسلام آبادغرب/کارشناسان نظر بر تخریب بنای بیمارستان دارند/ بزودی شاهد بازداشت پیمانکاران متخلف مسکن مهرخواهیم بود