اسلام آباد خبر10:59 - 1397/04/17
فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگیری سارق حرفه ای در اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان از دستگیری یک سارق حرفه ای در اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اسلام آبادغرب، کار شناسایی و دستگیری سارق و جلوگیری از سرقت‌های احتمالی دیگر به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.


وی افزود: در این خصوص تحقیقات وسیعی توسط کارآگاهان صورت گرفت و با سرنخ‌هایی که در محل‌های سرقت به دست آمد یکی از سارقان سابقه دار که مرتکب این سرقت ها شده بود شناسایی و دستگیر شد.


فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: متهم پس از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی، به ۷ فقره سرقت منزل در سطح شهر اسلام آبادغرب اعتراف کرد.


وی خاطرنشان کرد: طبق ارزیابی های صورت گرفته و با نظر کارشناسان، ارزش ریالی لوازم سرقت شده به ۷۰۰ میلیون ریال می رسد.


این مقام مسئول ادامه داد: متهم در اعترافات خود عنوان کرد که بین ساعات ۲۰ تا ۲۴ شب وارد خانه‌هایی که از قبل شناسایی و اطمینان داشت کسی داخل آن‌ها نیست میشده و اموال باارزش شامل وجه نقد، طلا، نقره جات، لوازم صوتی و تصویری و...را به سرقت می‌برده است.


سرهنگ سرتیپ نیا به شهروندان توصیه کرد در صورتی که درب پارکینگ منزل آن ها دارای کنترل از راه دور است پس از خروج از پارکینگ، منتظر بمانند تا در کاملاً بسته شود و برای ایمنی بیشتر منزل خود از سیستم‌های دزدگیر استفاده کنند.


وی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.