اسلام آباد خبر11:10 - 1397/04/19

تبریک تامل بر انگیز عضو شورای شهر به شهردار جدید اسلام آباد غرب+ متن

اسلام آباد خبر: محمد خلف صیادیان عضو شورای شهر اسلام آباد غرب بمناسبت شروع بکار شهردار جدید در صفحه اینستاگرام خود تبریک تامل بر انگیزی منتشر کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، محمد خلف صیادیان عضو شورای شهر اسلام آباد غرب بمناسبت شروع بکار شهردار جدید در صفحه خود در اینستاگرام  تبریک تامل بر انگیزی منتشر کرد.

 

شهردار جدید اسلام آباد جناب مهندس علی حمیدی تبار انشااله از فردا کار خودشان را به شکل رسمی آغاز میکند.


ابتدا تبریکی به اندازه شرافت و غیرت دلیر مردان و شیرزنان دیار مرصاد تقدیم حضرتعالی میدارم و دوس دارم دل نوشته ای از حقیر اگر قابل دانستی برای شما بنگارم.


اولین موردی که بایستی همیشه و در همه حال مورد توجه قرار دهی این سعادت خدمتگزاری به مردمان با اصالت و نجیب اسلام آباد هستش که برای هر کسی امکان پذیر نیست و تا پایان رسالتی که بر عهده داری بایست شهد شیرین این سعادت هر لحظه شیرین تر و جذاب تر برایت باشد و آن را با تمام دنیا معاوضه نکنی.


در روزی که اعضای محترم شورای شهر با رای قاطع خود شما رو بعنوان سکاندار شهرداری انتخاب کردن در آن لحظه که تمام اعضا با شما عکس یادگاری انداختن و بهت تبریک میگفتن اگر به یاد داشته باشی بنده گفتم مهندس من فعلا تبریک نمیگم زیرا مسئولیت بسیار خطیر و سنگینی بر روی دوش شما انداخته ایم.


زیرا مردمان این شهر بی نهایت لایق و شایسته هستن و هیچگاه به اندازه این لیاقت ندیده اند و اکنون شما بایستی تمام کاستی ها و موانع رو از بین ببری تا مردم به آنچه که لیاقت دارن برسن پس چندین برابر آنچه در ذهن داری بایست تلاش و کوشش نمایی و اگر موفق شدی و مردم رضایتی نسبی از عملکردت داشتن حقیر هم تبریک میگویم و هم دست ها و پاهای شمارو میبوسم.


مهندس جان شما کاری سختی در پیش دارید اگر بنده را بعنوان برادر کوچکتان قبول داری گوشهایت را ببند و چشمانت را باز کن بزرگترین نیروی محرکه ی شما ابتدا توکل به خداوند متعال و سپس حضور در بین مردم هست و اگر از مردم و حضور در بین مردم دوری کنی بدون شک موفق نخواهی بود و انشااله با حضور در بین و در دل مردم به همه چی خواهیم رسید.


خودت میدانی در عالم رفاقت هیچ عاملی نمی تواند بین ما رخنه نماید و برایت کم نخواهم گذاشت ولی در عالم کار کوچکترین کم کاری پذیرفتنی نخواهد بود هر چند میدانم کم کاری هیچ میانه ای با شما نخواهد داشت.


نقاط ضعف و مشکلات بی شمار شهرمان را در این ده ماه که فعالیت خود را آغاز نموده ایم شناسایی گردیده و طرح ها و برنامه هایی برای مرتفع کردن آنها موجود هست پس خودت را برای ماراتنی سخت و لذت بخش آماده کن به امید موفقیت و کامروایی شما.


در اینجا از زحمات مهندس نوری شهردار اسبق و مهندس ولی صفری سرپرست شهرداری که انصافا هر دو عزیز در حد توان خود خدماتی قابل توجه ارائه نمودن سپاسگزارم


برادر کوچکتان محمدخلف صیادیان