اسلام آباد خبر07:00 - 1397/04/28
با حضور حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی برگزار شد؛

محفل انس با قرآن در اسلام آبادغرب +تصاویر

اسلام آبادخبر: محفل انس با قرآن با حضور استاد حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی قرآن در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد..

به گزارشاسلام آباد خبر،  به مناسبت  دهه کرامت و به همت اداره اوقاف شهرستان، محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی شامگاه چهارشنبه، 27 تیرماه، در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این محفل قرآنی که  حجت الاسلام قربانی کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه،جمعی از مسئولان شهرستان، قرآن‌آموزان و عموم مردم حضور داشتند، حامد شاکرنژاد به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت.

 

 

در ادامه حجت الاسلام محرابی پژوهشگر و استاد روانشناس از حوزه علمیه قم با تبریک دهه کرامت به در خصوص سبک زندگی اسلامی، کرامات امام علی(ع)، امام رضا(ع) و رأفت اهل بیت(ع) به ایراد سخن پرداخت.

 

وی افزود: قرآن برای سوق دادن ما به سوی نور و ملکوت است و برای اینکه چنین چیزی به سمت ما بیاید، باید قرآن را بشناسیم و بدانیم حرف قرآن در بعد فردی و اجتماعی زندگی ما چیست.

 

حجت الاسلام محرابی با تشریح سبک زندگی قرآنی و شیعه اثنی عشری، عنوان کرد: یک محور اساسی در سبک زندگی قرآنی، ولایت پذیری و اطاعت از اولیاء و خداوند است که خداوند  در قرآن بر آن تأکید فرموده است.

 

وی تصریح کرد: همه سرمایه ما این است که لبخند امام زمان(عج) را داشته باشیم و این به حرف نیست و با عمل درست و عمل کردن به دستورات قرآن شکل می گیرد.

 

گفتی است؛ در این محفل نورانی، احمدی و نجفی از قاریان نونهال و نوجوان شهرستان به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.