اسلام آباد خبر10:31 - 1397/05/11

مراسم توديع و معارفه رئيس تبليغات اسلامي اسلام اباد غرب برگزار شد

اسلام آبادخبر: باحضورمدير كل تبليغات اسلامي استان کرمانشاه، رئيس جديد تبليغات اسلامي اسلام آبادغرب معرفي شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، باحضور امام جمعه شهرستان، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري و مدير كل تبليغات اسلامي استان ،رئيس جديد تبليغات اسلامي اسلام آباد غرب معرفي شد.

 

در جلسه توديع و معرفه رئيس سازمان تبليغات اسلامي شهرستان اسلام آباد غرب، امام جمعه شهرستان عنوان كرد: سازمان تبليغات در طول 4 دهه از فعاليتش داراي آثار و بركات ديني بسيار بوده است و با وجود هجمه هاي دشمنان  به خدمات خود ادامه مي دهد.

 

حجت الاسلام مهري افزود: دشمن در صدد نااميد كردن مردم از مسئولان و نظام است  و امروز بايد همه ما با هر تفكرو جناحي در كنار هم با پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري به مقابله با دشمنان را ادامه دهيم.

 

در این آئین سيروس عبدي معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري در سخناني عنوان داشت: امروز خط مقدم مبارزه با توطئه هاي دشمنان ترويج و نشر ارزشهاي ديني و اسلامي است و قطعا نقش سازمان تبليغات اسلامي  حساس و اثر گذار است و خوشبختانه اين سازمان با مديريت مطلوب در مناسبات و برنامه هاي ديني و مذهبي  جلوه اي خاص داشته است.

 

در اين جلسه رئيس سابق اداره تبليغات اسلامي اسلام آبادغرب گزارشي از اقدامات 9 ساله خود در اين شهرستان را مطرح كرد و از همكاري مجموعه مديريتي شهرستان براي اجراي برنامه هاي تدوين شده  در مدت تصدي مسئوليت  خود در شهرستان قدرداني نمود.

 

رئيس  جديد اداره تبليغات اسلامي اسلام آباد غرب  هم در اين جلسه با قدرداني از زحمات حجت الاسلام كماسي تعامل و همراهي همه ادارات شهرستان را براي تقويت الگوهاي اسلامي  در سطح شهرستان خواستار شد.

 

در پايان اين جلسه از زحمات حجت الاسلام كماسي قدرداني و حجت الاسلام رضايي رسما به سمت رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان اسلام آبادغرب معرفي گردید.