اسلام آباد خبر17:23 - 1397/05/19
آیت‌الله علما:

اقدامات برخی مدیران با روحیه جمهوری اسلامی مطابقت ندارد

اسلام آباد خبر: امام جمعه کرمانشاه گفت: اقدامات برخی مدیران با روحیه جمهوری اسلامی مطابقت ندارد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته کرمانشاه اظهار داشت: مدیران باید روحیه جهادی داشته باشند و همانند اوایل انقلاب در رفع مشکلات مناطق محروم با روحیه انقلابی بکوشند.

وی با تصریح اینکه فساد و رانت و تبعیض مهمترین معضلاتی است که همچون موریانه به انقلاب و اسلام صدمه می‌زند، افزود: اقدامات برخی مدیران با روح جمهوری اسلامی مطابقت ندارد.

خطیب جمعه کرمانشاه خواستار برخورد جدی با اخلالگران اقتصادی شد و افزود: مسئولان هم باید مانع از ریخت و پاش‌های اضافی شوند و با دوری از اشرافی‌گری با تدبیر و عقلانیت بیشتری به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

آیت‌الله علما با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که استحکام و اقتدار نظام را وابسته به حضور و پشتیبانی مردم می‌دیدند،  تصریح کرد: مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند و با فساد بجنگند، مردم هم باید به سهم خود با فساد مبارزه کنند.

وی گرفتاری‌های امروز کشور را مربوط به عدم تقوا دانست و خاطرنشان کرد: اگر هر مسئولی در جایگاه خود در کنار تقوا به مسئولیت‌هایش می‌پرداخت امروز کشور با این همه مشکلات مواجه نبود.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: ما ۴۰ سال است که با وجود تحریم پای انقلاب مانده‌ایم و نباید اجازه داد این تحریم‌ها به چماقی بالای سر ما تبدیل شود و با اتکا به اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالاهای داخلی دشمنان را از این حربه خود ناامید کنیم.