اسلام آباد خبر13:25 - 1397/05/20

تحویل ۷۵۰ واحد مسکونی احداثی ستادمعین بنیادمسکن لرستان درشهرستان اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: ۷۵۰ واحد مسکونی احداثی ستادمعین بنیادمسکن لرستان درشهرستان اسلام آبادغرب تحویل مالکین شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در این بازدید که باحضور دکترمرادپور معاون عمرانی استانداری لرستان و مهندس رضایی  مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان صورت گرفت ، دکتر مرادپور یک واحد احداثی ستاد معین لرستان را به نمایندگی از ۷۵۰ واحد تکمیل شده، افتتاح نمود.

 

دکترمرادپور دراین بازدید عنوان نمود : عملیات بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله در استان کرمانشاه باحضور ۱۳  استان مطرح کشور درحال انجام است ، که کار بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله درشهرستان اسلام آبادغرب به  بنیادمسکن استان لرستان واگذار گردیده است .

 

دکتر مرادپور اظهار داشت : براساس ارزیابی های صورت گرفته ، عملکرد ستادمعین بازسازی بنیادمسکن استان لرستان بسیار خوب است  و این ستاد را از ستادهای برتر کشور در امر بازساری دانستند .

 

معاون عمرانی استاندار لرستان موفقیتهای حاصل را نتیجه برنامه ریزی هدفمند و مدیریت باانگیزه و پرتلاش در بنیادمسکن استان لرستان دانستند و از زحمات  مهندس رضایی مدیر کل بنیادمسکن لرستان و سایر عوامل اجرایی ستادمعین لرستان تشکر و قدر دانی  نمودند .   

 

در ادامه مهندس رضایی عنوان نمود : ستاد معین بازسازی استان لرستان تعداد ۲۸۵۰ واحد مسکونی را در ۱۰۳ روستای شهرستان اسلام آباد غرب در دست ساخت دارد که از این تعداد ۷۵۰ واحد آن تکمیل و به مردم تحویل داده شده  و مابقی واحدها نیز در دست احداث و واگذاری می باشند‌ .

 

مدیر کل بنیادمسکن لرستان اظهار داشت :  بیش از ۱۱۰۰۰ فقره تسهیلات ،  بمنظور تعمیر واحدهای مسکونی شهری پرداخت شده است که تا کنون بیش از ۹۵درصد کار تعمیرات واحدهای خسارت دیده  در شهر به انجام رسیده است و مابقی کار نیز در دست  انجام می باشد.