اسلام آباد خبر12:24 - 1397/06/06
به مناسبت هفته دولت؛

کلنگ ساخت مخزن آب شرب سراب شرف آباد اسلام آباد غرب با حضورفرماندار و بخشدار این شهرستان به زمین زده شد.

اسلام آباد خبر: به مناسبت هفته دولت؛ کلنگ ساخت مخزن آب شرب سراب شرف آباد اسلام آباد غرب با حضورفرماندار و بخشدار این شهرستان به زمین زده شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،فرماندار در این مراسم گفت  این مخزن با ظرفیت 200 متر مکعب و مبلغ اعتبار 25 میلیارد ریال با مدت پیمان قرار داد 18 ماهه و هدف بالابردن ظرفیت ذخیره آب شرب شهر و بهرمندی 12500 نفر کلنگ زنی می شود.

 


 فرماندار اسلام آباد با اهمیت دانستن تامین و نگهداری از منابع آبی افزود. حدود 30 درصد بطور میانگین هدر رفت آب داریم و اگر این موضوع نبود قطعی آب در سطح کشور وجود نداشت.در پروژه بعدی افتتاح مدرسه 3 کلاسه قلم چی در روستای تجر کرم پناه این شهرستان با حضور فرماندار و امام جمعه و حضور مردم روستا برگزار شد.

 

جمال الدین برجی رییس اداره اموزش و پرورش در مراسم افتتاح این واحد آموزشی ضمن تبریک ایام گفت ؛ یکی از منابع قدرت مردم ایران علم و آگاهی است و ساخت مدرسه آینده رو به کودکان تقدیم می کند.


وی افزود امسال 15 مدرسه در دست ساخت  داریم وتاکنون 12 موردانعقاد قرار داد شده است.


مدیر آموزش و پرورش گفت: 160 متر زیر بنا این مدرسه با تامین اعتبار 165 میلیون تومان توسط بنیاد قلم چی انجام و حدود 43 دانش اموز سال تحصیلی جدید در این مدرسه را آغاز خواهند نمود.