اسلام آباد خبر16:37 - 1397/06/20
گزارش تصویری- تشریحی/

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

اسلام آبادخبر: با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، سرهنگ فرامرز باوندپور به عنوان فرمانده جدید سپاه اسلام آبادغرب معرفی شد و از دو سال زحمات بی شائبه سرهنگ بیژن خدادادیان تجلیل گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش؛ سرهنگ فرامرز باوندپور به عنوان فرمانده جدید سپاه اسلام آبادغرب معرفی شد و از دو سال زحمات بی شائبه سرهنگ بیژن خدادادیان تجلیل گردید.

 

سردار بهمن ریحانی در این مراسم فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: فرهنگ عاشورایی به ما درس ایستادگی و مقاومت داده است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با تاسی از همین فرهنگ از گردنه‌های اقتصادی سخت که بزرگترین حربه دشمنان است عبور خواهند کرد.( مشروح سخنان دراینجا)

 

 

افشین کریمی فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب نیز در سخنانی از همکاری و تلاش های سرهنگ خدادادیان در مشکلات و بحران های شهرستان من جمله زلزله 21آبان 1396 تقدیر و تشکر کرد و برای سرهنگ باوندپور فرمانده جدید سپاه شهرستان آرزوی توفیق و سربلندی نمود.

 

 

سرهنگ بیژن خدادادیان فرمانده پیشین سپاه اسلام آبادغرب در ابتدای مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تسلیت اولین روز ماه محرم به مدعوین خیرمقدم عرض نمود، وی به گوشه هایی از عوامل صعود و سقوط انسان و رانده شدن از رحمت الهی اشاره نمود و از همه مردم و بسیجیان شهرستان طلب حلالیت نمود.

سرهنگ فرامرز باوند پور فرمانده جدید سپاه اسلام آبادغرب نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت آغاز ایام عزاداری حضرت اباعبداله الحسین(ع) بر حفظ انقلاب و آرمان های امام(ره) و شهدا به عنوان مهمترین وظیفه سپاه پاسداران طبق قانون اساسی کشور تاکید نمود و در انجام این ماموریت خطیر از همه بسیجیان، خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان و مسئولین شهرستان طلب یاری و همکاری بیش از پیش نمود.

 

 

گفتنی ست؛ در این مراسم به مناسبت اولین روز ماه محرم سینه زنی با نوای ذاکر اهل بیت سرگرد پاسدار محسن محمدی برپا گردید و پایان بخش این مراسم اعطای حکم فرماندهی و لوح سپاس به فرماندهان جدید و پیشین سپاه اسلام آبادغرب بود.