اسلام آباد خبر11:19 - 1397/07/29
در راستای خدمت رسانی مطلوب به زوار اربعین صورت گرفت؛

بازدید شبانه مسئولین اسلام آبادغرب از موکب های شهرستان/لزوم علائم گذاری نقاط حادثه خیز جاده اسلام آبادغرب-حمیل+تصاویر

اسلام آبادخبر: شب گذشته مسئولین اسلام آبادغرب در راستای خدمت رسانی مطلوب به زوار اربعین از موکب های شهرستان بازدید و مشکلات مربوطه را به مسئولین ذیربط یادآوری نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، شب گذشته حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آبادغرب در معیت دادستان، رییس اداره تبلیغات اسلامی، مسئول ستاد اربعین، فرمانده سپاه شهرستان و امام جمعه حمیل در راستای خدمت رسانی مطلوب به زوار اربعین حسینی از موکب ها و زائرسراهای اسلام آبادغرب و حمیل  بازدید و در راستای رفاه حال زائرین مشکلات مربوطه را به مسئولین ذیربط یادآوری نمودند.

 

در این بازدید مسئولین شهرستان با حضور در حوزه امام علی(ع) بخش حمیل از محل برپایی موکب خادمان راه بهشت که با پشتیبانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابالفضل  استان لرستان و نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب برپا می شود، بازدید بعمل آوردند و همچنین با تدبیر حجت الاسلام مهری در راستای تقویت موکب های برگشت زوار از محل برپایی چندین موکب جدید جهت برگشت زوار عتبات عالیات جانمایی بعمل آمد که با پیگیری های امام جمعه اسلام آبادغرب، شهردار، مدیر امور برق و فرمانده انتظامی شهرستان در محل حاضر شده و هماهنگی لازم را جهت رفع مشکلات موکب ها و خدمات رسانی بهتر به زوار حضرت اباعبدالله بعمل آمد.

 

 

حجت الاسلام میرعرب امام جمعه شهر حمیل نیز با انتقاد از تاخیر زیاد در تکمیل و بهره برداری کامل از پروژه دو بانده شدن جاده  حمیل اسلام آبادغرب، گفت: وقتی بحث تردد زوار اربعین مطرح است دولت می بایست با تقویت پیمانکاران و پرداخت بدهی پیمانکاران این جاده را به هر نحو ممکن تکمیل می کرد که متاسفانه عملی نشده و امیدواوریم حادثه ای برای زوار عزیز در این مسیر پیش نیاید.

 

قدرت نجفی مسئول ستاد اربعین شهرستان اسلام آبادغرب در حاشیه این بازدید گفت: تاکنون 10 موکب مردمی در مسیر تردد زوار اربعین در اسلام آبادغرب و حمیل برپا شده است و چندین درخواست دیگر نیز جهت جانمایی و برپایی موکب مردمی در حال بررسی می باشد.

 

گفتنی ست؛ در این بازدید بیشترین ایرادات به عدم روشنایی کافی و نداشتن علائم راهنمایی و رانندگی در برخی نقاط حادثه خیز در مسیر اسلام آبادغرب-حمیل مربوط شد که توسط امام جمعه و دادستان شهرستان تذکرات لازم جهت رفع معایب داده شد.