اسلام آباد خبر19:23 - 1397/08/20
در یک فضای صمیمانه؛

دیدار فرمانده نیرو زمینی ارتش با خانواده شهدا در اسلام آبادغرب+ تصاویر

اسلام آبادخبر: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیداری سرزده با خانواده های شهید، ايثارگر و بازنشسته شهر شهيدان مرصاد دیدار و ایشان را مورد تفقد و دلجویی قرار دادند.

به گزارشاسلام آباد خبر، امیر دکتر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیداری سرزده با خانواده های شهید، ايثارگر و بازنشسته شهر شهيدان مرصاد دیدار و ایشان را مورد تفقد و دلجویی قرار دادند.

 

دیدار اول در یک فضای بسیار صمیمانه و دوستانه در منزل پدری شهید سرگرد جواد عسکری که از هم رزمان سابق امیر حیدری بود انجام شد. مادر شهید با روحیه بسیار بالا و ستودنی تنها حرفش دعا برای سلامتی رهبر و مقاومت و پایداری ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

امیر حیدری با چشمانی اشک بار بر دستان پدر شهید عسکری بوسه زد و عنوان نمود: این بوسه را افتخاری در لوح زرین خدمت خود می دانم.

 

دیدار بعدی با خانواده جانباز آزاده سروان رحمان احمدی صورت گرفت. این جانباز شیمیایی که فقط با اکسیژن تنفس می کند، مورد تفقد دوستانه و بسیار با محبت امیر حیدری قرار گرفت و خاطرات دوران جنگ را باهم بازگو نمودند. در پایان با اهدای لوح تقدیر و یادگاری این دیدار به پایان رسید.

 

همچنین امیر حیدری با سروان بازنشسته ایرج رجبی دیدار و ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای این بزرگوار، از زحمات وی تقدیر وتشکر نمود.

 

در این دیدار سرهنگ دکتر امیرغلامعلیان فرمانده تیپ ۱۸۱زرهی اسلام آبادغرب، رییس عقیدتی سیاسی پادگان، رییس دبیرخانه و جمعی ازخادمین این تیپ، فرمانده نیروی زمینی ارتش را همراهی نمودند.