اسلام آباد خبر14:50 - 1397/09/06
با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین شهرستان برگزار شد؛

برگزاری مراسم آبروی محله یادواره شهدای بخش حمیل+تصاویر

اسلام آبادخبر: پیش از ظهر امروز با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین شهرستان مراسم آبروی محله یادواره شهدای بخش حمیل از توابع اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز با حضور خانواده معظم شهدا امام جمعه شهرستان، بخشدار حمیل و جمعی از مسئولین محلی مراسم آبروی محله یادواره سرداران شهید؛ حاج حامد یعقوب نژاد، صمد بیلرام، منوچهر عباسی و شهید احمد داوند در شهر حمیل از توابع اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

سرهنگ باوند پور فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در مراسم آبروی محله و یادواره شهدای بخش حمیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خیرمقدم به مدعوین اظهار داشت: شهدای دیروزجنگ سخت ویژگی های خاصی دارند که اگر امروز فرماندهان جنگ نرم و مسئولین ما آن خصوصیات را داشته باشند قطعا" پیروز میدان خواهند بود.

 


وی افزود: فرماندهان امروز جنگ نرم باید وصیت نامه شهدا را مطالعه کنند، خصوصیت برجسته شهدا این بود که تابع ولی امر زمان خود بودند که توانستند جنگ تحویلی را به پیروزی برسانند، این فرماندهان دشمن را بخوبی می شناختند اما یکی از ضغف های مهم مسئولین ما عدم دشمن شناسی است که بجای توکل بر خدا دست به دامن کدخدا شده اند.

سرهنگ باوند پور با برشماری تفاوت های شهدا با زندگی های مسئولین امروزی گفت:  شهدا انسان هایی خاکی و ساده زیستی بودند که با اعتقاد و توکل برخدا زندگی می کردند.

وی با تاکید بر دشمن شناسی تصریح کرد: امروز دشمن در دو جبهه اقتصادی که معیشت مردم را تحت فشار قرار داده و دوم جنگ روانی که در آن بدنبال ایجاد تردید و نا امیدی و پشیمان کردن مردم از راهی است که در این 4 دهه طی کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گفت: دشمن در جنگ روانی بدنبال بی تفاوتی نسبت به دستاوردهای 40  ساله انقلاب و غافل کردن مردم از راه و خط امام ومبارزه با استکبار و ایجاد تفرقه در بین مردم و حاکمیت است و با همین نیت ناکارآمدی برخی مسئولین را به حاکمیت نسبت می دهد.

 

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 9800 شهید استان کرمانشاه اظهار کرد: شهدا آبروی محله، شهر و آبروی کشور ایران اسلامی ما هستند و یکی از وظایف نسل کنونی و همه اقشار جامعه؛ زنده نگه داشتن یاد، نام و خاطره شهدا و تکریم و احترام خانواده های این عزیزان است.

وی با اشاره به پیشرفت ها و دستاورد های 40 ساله انقلاب اسلامی، گفت: آمریکا هر چه از دستش برآمده در این 40 سال انجام داده و اکنون با هدف قرار دادن معیشت مردم می خواهند مردم را از انقلاب ناراضی کنند، اما با پیروری از فرامین رهبری، تأسی به راه و رسم شهدا، کار و تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی این مشکلات هم پشت سر گذاشته خواهد شد.

 

دکلمه خوانی حماسی، مداحی و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر بخش های این برنامه معنوی بود.