اسلام آباد خبر11:57 - 1397/09/12
رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور در گفتگو با دانا:

از بسیج در فضای مجازی توقع بسیار داریم/ از جوانان بسیجی برای اهداف ملی باید استفاده کنیم

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: بسیجیان جزو قشری هستند که به فکر مملکت، کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند و امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف ملی از این قشر پر توان و پر جمعیت در این حوزه داریم، استفاده کنیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، «سید ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای‌عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور در حاشیه «اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج» در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: از بسیج بسیار توقع داریم که نیروی فعال باشد زیرا عمده بسیجیان نیروی جوان هستند و نیرویی هستند که داری آرمان های مشخص و آرمانگرا هستند.

وی افزود: بسیجیان جزو قشری هستند که به فکر مملکت، کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند و امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف ملی از این قشر پر توان و پر جمعیت در این حوزه داریم، استفاده کنیم.

عضو شورای عالی فضای مجزای با ارائه پیشنهادی بیان کرد: پیشنهاد من این است که در فضای جنگ نرم و سخت پیوستگی وجود دارد و برآوردی که از میزان حضور دشمن در این فضا وجود دارد نشان می دهد تعداد دشمن اندک است و شاهد هستیم ترندها مربوط به بسیج مثل خاکریز، برخط و یا اربعین بالا می آیند و اول می شوند که بسیج به خوبی ترند کرد و ظرفیت خوبی از خود به نمایش گذاشت.

وی افزود: توقع ما این است که حوزه ماموریت های بسیج به شکل پلت فرم باشد و باید مثلا از ظرفیت هر قشر به روش شبکه ای بر روی پلت فرم های ملی استفاده کرد