اسلام آباد خبر15:32 - 1397/09/18
سردار غیب‌پرور مطرح کرد:

اصل انقلاب اسلامی خودباوری و استقلال‌طلبی است/تمام نسل‌های آینده به دفاع مقدس افتخار خواهند کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مدیریت جهادی و خودباوری را موجب پیشرفت دانست و گفت: اصل انقلاب اسلامی خودباوری و استقلال طلبی است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست مدیران دانش و پژوهش نیروهای مسلح اظهار داشت: پیام این جلسه خودباوری و انسجام نیروهای مسلح و ملت ایران است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب انسجام و وحدت جامعه ما شد، افزود: مدیریت جهادی و خودباوری موجب پیشرفت می‌شود؛ در واقع اصل انقلاب اسلامی خودباوری و استقلال طلبی است.

 

سردار غیب پرور در ادامه با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: خودباوری دینی در دفاع مقدس موجب شد که ملت ایران بعد از قرن‌ها از یک جنگ سربلند بیرون بیایند و ملت ما تا قرن‌ها به این خودباوری و ایستادگی افتخار می‌کنند و اگر در عرصه های مختلف این خودباوری وجود داشته باشد، قطعا موفق خواهیم بود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: دانشمندان و نخبگان ما اگر جوهره خودباوری را حفظ کنند هیچ‌کس بر ما پیروز نمی‌شود. ما به عنوان مسئولان نیروهای مسلح وظیفه برطرف کردن موانع از سر راه نخبگان را داریم و نخواهیم گذاشت فعالین این عرصه دچار کسالت شوند.

 

وی با بیان اینکه بسیج برای نخبگان علمی کشور برنامه دارد، افزود: در بسیج با یک اقیانوس از فکر و دانش وانسان‌های مومن، انقلابی و دانشمند مواجه هستیم و اگر قادر به حمایت از این افراد نباشیم دچار خسران بزرگی شده‌ایم. از مسئولان سازمان بسیج علمی می‌خواهم موضوع حمایت از نخبگان را به عنوان مهمتزین وظیفه مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/