اسلام آباد خبر13:46 - 1397/09/21
در جلسه کمیسیون بند ۵ سالن های نمایش و سینما مطرح شد؛

راه اندازی سینما در اسلام آبادغرب در آینده نزدیک

اسلام آبادخبر: جلسه کمیسیون بند ۵ سالن های نمایش و سینما برگزار شد و اعضا با راه اندازی سینما در اسلام آبادغرب موافقت کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر،جلسه کمیسیون بند ۵ سالن های نمایش و سینما در دفتر فرمانداری شهرستان برگزار شد و اعضا با راه اندازی سینما در اسلام آبادغرب موافقت کردند.

 

در ابتدای این جلسه دکتر افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب ضمن تقدیر و تشکر از حسن توجه اعضا کمیسیون و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به موضوع راه اندازی سینما در شهرستان بیان داشت: سینما یکی از ابزارهای رشد و تعالی یک جامعه است و یکی از نمادهای مولفه های توسعه شهری است.

 

وی بیان کرد: باید با همه ی کاستی های موجود، سینمای شهر را هرچه سریع تر راه اندازی نمود و تلاش کرد ظرف چند سال محل سینما را تجهیز کرد.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی سینما در محل مجتمع غدیر شاهد راه اندازی سینمای بخش خصوصی در سطح شهرستان باشیم.

 

کریمی بیان داشت: برای راه اندازی سینما در اسلام آبادغرب باید جلسات مستمری تشکیل شود و برای رونق آن از همه ظرفیت های شهرستان استفاده خواهیم کرد.

 

در ادامه این جلسه مظفر تیموری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به اهمیت راه اندازی سینما اشاره نمود و بیان داشت:امروز نگاه ویژه ای به سینما وجود دارد و سینما ها از رونق مناسبی برخوردار هستند.

 

تیموری گفت: هر چه زودتر تلاش می کنیم سینمای شهری اسلام آبادغرب را راه اندازی کنیم و این مهم یکی از از نشانه های توسعه فرهنگی هر جامعه است.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: تلاش خودمان را بکار می گیریم تا در اولین فرصت نسبت به تهیه تجهیزات مقدماتی برای سینمای شهر اسلام آبادغرب اقدام کنیم و امیدواریم بتوانیم این مقدمات را تا اواخر دی ماه فراهم نماییم