اسلام آباد خبر10:33 - 1397/10/08
امام جمعه اسلام آبادغرب:

سران فتنه و خواص بی بصیرت خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی کردند/ مردم در 9 دی طومار فتنه را در هم پیچیدند

اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب در جمع کارکنان کارخانه قند شهرستان گفت: سران فتنه و خواص بی بصیرت خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی کردند

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت دهه بصیرت و به همت بسیج کارمندی کارگری سپاه شهرستان نشست بصیرتی با حضور مسئولین و کارکنان کارخانه قند اسلام آبادغرب برگزار شد.

حجت الاسلام امن پور رئیس عقیدتی سیاسی اتکا در استان کرمانشاه و ایلام با تسلیت درگذشت استاد بزرگ حوزه های علمیه و یار باوفای امام و رهبری به مدعوین خیرمقدم عرض نمود.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: یاد بسیجی هایی را گرامی می دارم که در فتنه 88 کتک خوردند و پس از آن رفتند و در سوریه در مقابل داعش از ملت اسلامی دفاع کردند.

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در این مراسم در جمع کارکنان کارخانه قند اسلام آبادغرب با اهدای درود و صلوات به روح ملکوتی آیت الله هاشمی شاهرودی اظهار کرد: ملت بصیر و ولایتمدار اسلامی وقتی متوجه شدند عده ای از مزدوران و خودفروختگان داخلی به همراه دشمنان خارجی قصد ضربه زدن به نظام را دارند پای کار آمدندو نهم دی ماه را بعنوان روز ولایتمداری و بصیرت ثبت کردند.

 

وی افزود: نهم دی ماه در تاریخ ثبت شده و هرجایی که نظام و اسلام در خطر باشد این مردمند که به میدان می آیند و کار را تمام می کنند.

 

امام  جمعه شهرستان خاطرنشان ساخت فتنه 88 یکی از نقشه های از پیش تعیین شده برای به وجود آمدن انقلاب مخملی در ایران بود که در نهم دی ماه 88 مردم یک بار دیگر با امام، رهبری و آرمان ها تجدید میثاق نمودند و طومار فتنه را در هم پیچیدند.

 

وی افزود: پس از رحلت امام(ره) در سال 68 دشمنان در پروسه های 10 ساله قصد ضربه زدن به نظام را داشتند؛ در سال 78 برخی عوامل خارجی و داخلی حادثه کوی دانشگاه را به وجود آوردند که مردم در 23 تیر 78 به میدان آمدند و بساط فتنه گران را جمع کردند و در سال 88 دشمنان با تجربه و تنوع بیشتری از لحاظ خیانت و جنایت و فتنه گری آن حوادث را تکرار کردند و این بار به اسم مطالبه رای مردم قیافه حق به جانب گرفتند تا به اسلام ضربه بزنند که بعدا" روشنگری شد که کسانی که مطالبه رای داشتند اصلا" رای نداده اند و شناسنامه آنها سفید بود، تا اینکه به عاشورا رسیدند که خط قرمز تمام آزادگان جهان بود و از انجا که خواست خدا بر این بود که فتنه گران رسوا شوند، فتنه گران به تکایا ، حسینیه ها و علم های عاشورا حمله کردند و مردم با دیدن این بی حرمتی ها دیگر تحمل نکردند و متوجه شدند این موضوع دیگر بحث اختلاف سلیقه و اعتراض کاندیداها نیست و مردم در ششم، هفتم، هشتم و غالبا" در 9 دی در سراسر کشور به میدان آمدند و بساط فتنه را جمع کردند.

 

حجت الاسلام مهری با اشاره به نقش مهم رهبر معظم انقلاب در روشنگری و مدیریت 8 ماهه اوضاع متشنج کشور، گفت: سران فتنه و خواص بی بصیرت خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی کردند و رهبری ضمن روشنگری ها صبر نمودند تا مردم خود متوجه نقشه دشمنان و فتنه گران شدند.

 

وی با بیان اینکه فتنه دشمنان تمام نشده، تصریح کرد: تنها راه نجات کشور و عبور از فتنه ها چنگ زدن به ریسمان محکم ولایت و رهبری است، اگر بخواهیم از طوفان ها به سلامت عبور کنیم و در تشخیص حق و باطل گمراه نشویم و جزو فتنه گران قرار نگیریم، با پیروی از رهبری و عقلانیت می شود از این فتنه ها عبور کرد.